bieberstory

Alla inlägg under maj 2011

Av Wilma - 4 maj 2011 06:57

Julia

 

Jag fattar inte att Justin inte tror på mig? Jag vill inte bråka med honom och om inte han litar på mig litar inte jag på honom.

 

Undrar hur det här slutar... Är det här slutet?

 

 

 

 

   

Jag körde hem till mig och Chaz och Ryan gick över till CHaz. Jag och Jonah gick in och sedan gick jag direkt till mitt rum. Jag började gråta och sedan knackade det på ytterdörren. Jag gick sakta ner och öppnade lite. Där stod Justin.

-     Justin, bara gå. Sa jag och var påväg att stänga när han satte foten emellan.

-     Julia, jag vet att det inte var du. Jag är ledsen. Jag vet inte vad som flög i mig. Sa han och fällde en tår.


-     Men vet du vad Justin? Jag har en fråga. Vad betyder jag för dig, egentligen? Sa jag och han tystnade.

-     Jag visste det. Viskade jag och stängde dörren.


-     Du betyder allt för mig. DU är mitt allt. Jag skulle kunna ge upp allt jag har för dig. Första gången vi träffades, kommer du ihåg det? Det var på sjukhuset, när du hade drunknat (?). Jag var orolig, även om jag inte kände dig. Jag vill bara ha dig. Ingen annan. Jag älskar dig Julia. Det sista sa han tyst.


Jag vart ganska rörd och, alla gör väl misstag? Jag öppnade dörren och såg på honom.


-     Är det sant? Viskade jag och fällde en tår.

-     Så sant, som att jag heter Justin Bieber. Sa han och det lät så fånigt att jag skrattade lite.

-     Du är min Bieber. Skrattade jag och kramade honom hårt.

-     Så, du förlåter mig? Sa han och såg mig i ögonen.

-     Ja, för  alla gör misstag någon gång, eller? Sa jag och flina.

-     Jag älskar dig. Sa han och kysste mig.

-     Rör henne inte! Skrek CHaz och puttade bort Justin från mig.

-     Chaz, det är okej. Skrattade jag och han såg generat på mig.

-     Det är okej CHazzziiiii! Sa jag och ruffsade till hans hår.
-     Haha, det var ju  lite... pinsamt. Sa han och då hörde jag hur en gren brast.

-     Åh! Ryan, idiot! Dem kommer se dig! Sa Chaz ironiskt och slog handen i pannan.

-     Oj, ehm....

-     Och du sa att det du gjorde var pinsamt. Sa jag och skrattade.



Nästa dag var jag och Justin, och när CHaz och Ryan slutat skolan var vi med dem också.

-     Min lärare kommer klockan 5 och då måste ni gå, inte Justin då men ah. Sa jag och dem nickade.

-     Vi hade pro... Började Ryan men CHaz avbröt honom.

-     Prova på dag idag. Sa Chaz och alla började garva.

-     Nå, hur gick det med "prova på" då Chaz. Sa jag och han såg generat ner i golvet.

-     Bra... Mumlade han.

-     Jag var med hela tiden och han kollade bara in tjejer. Sa Ryan och jag fnissade, samma med Justin.

-      Nej, jag skulle säga att vi hade prov och jag fick i alla fall VG. Sa Ryan.

-     Jaha, grattis, haha, du då Chaz? Skrattade jag.

-     G. Sa han och jag såg på honom.

-     Jag hadeväntat mig ett IG men det var bra CHaz. Sa jag och klappade honom på huvudet.


När klockan var 5 i 5 gick Chaz och Ryan hem. Min lärare kom och Justin gick ut en stund.


-     Okej, vi ska träna lite på area. Sa hon och jag suckade.

-     Jag kan redan det.

-     Det tvivlar  jag på. Flinade hon.


Jag fick ett block och en bock med massa tal.


-     Ta alla Ö-tal, A-tal och alla C-tal. Sa hon och jag startade.


När jag var klar var klockan 9, haha, jag fick göra lite till, eller mycket, men i alla fall, Justin har inte kommit tillbaka.


Patricia (Min lärare) gick och jag vart själv. Jonah skulle sova hos en kompis, som vanligt.


När klockan är 12 blir jag riktigt orolig över Justin, vad gör han? Han svarar inte på mobilen. Jag bestämer mig för att sova.


Jag gör mig i ordning och sedan lägger jag mig i sängen pch somnar lika snabbt som jag vaknar.


Dörren där nere öppnas och jag smyger ner. Där står Justin och.................


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Sådär var den ute, hahah, och bara så ni vet, jag ser IP adressen på era kommentarer så om en person skriver flera kommentarer så ser jag det, och då får ni skriva en till, ;) Love  P.S 5 kommentarer för nästa, det klarar ni ;)

Av Wilma - 2 maj 2011 15:56

För alla som vill veta är JUSTIN med på CSI klockan 21.00 ikväll på kanal 5!!!!!!!!!!! Någon som ska se? Mer än jag alltså, haha ;) YOU'RE THE BEST, BELIEBERS!

Av Wilma - 2 maj 2011 13:13

-     Jag gör det. Vill ni spela basket så länge? Frågade jag.

-     Sure! Sa Ryan.

Jag berättade vart bollarna fanns och gick sedan upp till Jonahs rum. När jag gick in satt han på golvet och rev sönder papper.

-     Vad gör du Jonah? Frågade jag.

-     Jag river sönder papper. Mumlade han.

-     Vad för papper? Frågade jag och satte mig bredvid honom.





 


Jag tog upp lite papper.


Betyg Jonah Mc'Cortney


Såg jag att det stod.


-     Jonah, varför river du sönder dina betyg?! Sa jag och han såg på mig.


-     För att jag vill.

-      Om mamma var här, skulle du göra det då? Sa jag.

-     Men mamma är inte här! Hon kommer aldrig vara det! HON KOMMER JU INTE TILLBAKA! Skrek han och tårarna forsade.

-     Jonah, lugna ner dig. Sa jag lugnt men han gick fram och tillbaka över golvet.

-     Julia, är du där? Sa Chaz utifrån.

-     Vänta! Ropade jag tillbaka.

-     Jonah, snälla lova mig att inte göra något dumt. Okej? Sa jag och han nickade sakta.

Jag reste mig upp och kramade honom hårt. Sedan gick jag till dem andra.



Nu har det gått två dagar sedan Justin åkte, och Jonah har inte gjort sina läxor, han river sönder sina betyg och allt. Justin kommer vid 12, men jag måste vara med Jonah i skolan.


Vi gjorde oss i ordning och jag körde honom till skolan. VI gick in och jag kände blickarna på mig och några skratt.


Jonah skulle sluta nu och vi var påväg ut. Jonah skulle bara hämta hans jacka som han hade glömt i klassrummet, och jag stod och väntade. DÅ kommer några tjejer fram till mig.

-     Så, du är Justin Biebers flickvän. Förstår inte varför han valde dig och inte mig. Sa den ena som verkade vara  deras "ledare".

-     Du ska hålla dig borta från honom. Annars går det illa, det vet du. Sa en annan och knuffade in mig hårt i väggen.

Smärtan spred sig i ryggen och då tryckte en tjej mitt huvud hårt i den hårda väggen och jag ramlade på golvet. Dem gick skrattandes iväg och jag här nån säga mitt namn.


-     Julia? Sa Chaz och jag kollade ditåt.


Där stod Justin, Chaz och RYan. Justin sprang fram till mig och Chaz och Ryan tätt efter.


-      Herregud, vad har hänt?! Sa Justin och hjälpte mig upp.


-     Inget. Mumlade jag och såg tjejerna stå längre bort i korridoren och såg på mig med mördarblickar.


Justin följde min blick och fick syn på tjejerna.


Justins


Jag följde Julias blick och såg ett gäng tjejer stå i korridoren.

-     Var det dem? Viskade jag till Julia.

-     Ja, men det är lugnt, jag klarar mig. Sa hon och tog tag i min arm.

-     Nej, det är inte okej. Sa jag och gick fram till dem med killarna bakom mig.

-     Vad var det ni gjorde mot henne?! Skrek jag lågt på dem.

-     Vi?! Det var hon! Hon slog oss. Sa en med långt, lockigt, blont hår. Hon var söt!

-     Ja? Vi har inte gjort nåt. Sa en annan.

-     Jaha, men då ska jag inte störa. Förlåt. Sa jag och dem flina.

Jag gick till Julia och såg på henne med en besviken blick.

-     Hur kan du slå dem Julia? Och sedan säga att det var dem? Sa jag och hon såg på mig med tårar i ögonen.

-     Men Justin, det var dem! Inte jag! Sa hon och fällde en tår.

-     Varför skulle dem då säga det?

-     Du tror på ett gäng bitchar i stället för din FLICKVÄN!? Sa hon fövånat och gick ut ur skolan med Jonah efter sig.


Fan, vad har jag nu gjort?! Jag vet att det inte var Julia?!


-     Julia! Ropade jag efter henne.


Chaz och Ryan tittade chockat på mig och gick efter Julia.

Jag slog knytnäven i väggen och svärde högt. Sedan sprang jag efter Julia. Hon och dem andra satt i bilen och var beredda att åka. Jag sprang fram till bilen och då körde hon iväg. Jag sprang till min bil, hoppade in och körde efter dem. Då kom trafikljus och jag var tvungen att stanna medans jag såg dem åka iväg.


Julia


Jag fattar inte att Justin inte tror på mig? Jag vill inte bråka med honom och om inte han litar på mig litar inte jag på honom.


Undrar hur det här slutar... Är det här slutet?

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Oj oj oj...

 

Jag vill ha 5 kommentarer, det måste ni klara? Eller hur?! ;)

 

Förlåt om det blev lite kort.... -.- Jag är typ sjuk så.. ja...

Av Wilma - 1 maj 2011 20:12

Först så vill jag säga förlåt för att jag inte lagt ut någon del på en/två dagar, har haft fullt upp. I lördags var jag på middag och idag har jag shoppat med en god vän... Nu har jag inte tid heller, men jag tänkte skriva alla bloggar jag läser!


www.justinbstories.blogg.se

www.justinbieberstories.blogg.se

www.justinbiebernoveller.webblogg.se

www.bieberdream.blogg.se

www.abieberstorybook.blogg.se

www.justindbiebernoveller.blogg.se

www.justindrewbeebs.blogg.se

www.jbiebernovell.blogg.se

www.randomstorys.blogg.se

www.jbieberstories.blogg.se

www.bbejber.blogg.se

www.nothingwithouthim.blogg.se

www.astoryaboutjb.blogg.se

www.jdrewbiebs.blogg.se

www.biebzstory.blogg.se



Det var alla!!!!!!!! Hahah ganska många ;) Kommentera gärna om NI har någon eller om ni vet någon som inte står med här!!!



 

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards