bieberstory

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

www.jbinmyhead.blogg.se

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så jag tror jag börjar på en ny!! Aja, här är en länk till bloggen!


www.jbinmyhead.blogg.se

 
 
Ingen bild

Olga.

4 september 2011 11:00

Hej! Jag heter Olga och är 23 år, jag jobbar på en ungdomsmottagning. Jag har en blogg som handlar om puberteten, men även annat!
Jag vill rekomendera den för dig. www.pubertetenochmer.bloggplatsen.se
Där kan du fråga om allt, jag svarar på alla frågor! Och kom i håg, det finns inga dumma frågor!

Om du undrar över något kanske?

Jätte fin blogg föresten! :)

Mvh Olga. :)

 
Amanda

Amanda

25 september 2011 10:54

Neeeeejjj!! Jag ville ha mer!!!!! Av kapitlet. De var så bra!

http://undefined

 
Golestan

Golestan

9 november 2011 15:06

älskar din blogg, spana gärna in min skaffade den igår. :)

http://golestanparnian.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Av Wilma - 18 augusti 2011 20:40


Justins läppar nuddade mina och jag hann inte reagera. Plötsligt öppnades ytterdörren. Jag drog mig ifrån Justin och såg ut mot hallen. Där stod Chaz, eller, hann stod där i alla fall. Dörren smälldes igen och då kom jag tillbaka till livet. Jag spra...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards