bieberstory

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Just me and my life Del 25 - WHAT THE FUCK!

Av Wilma - 4 maj 2011 06:57

Julia

 

Jag fattar inte att Justin inte tror på mig? Jag vill inte bråka med honom och om inte han litar på mig litar inte jag på honom.

 

Undrar hur det här slutar... Är det här slutet?

 

 

 

 

   

Jag körde hem till mig och Chaz och Ryan gick över till CHaz. Jag och Jonah gick in och sedan gick jag direkt till mitt rum. Jag började gråta och sedan knackade det på ytterdörren. Jag gick sakta ner och öppnade lite. Där stod Justin.

-     Justin, bara gå. Sa jag och var påväg att stänga när han satte foten emellan.

-     Julia, jag vet att det inte var du. Jag är ledsen. Jag vet inte vad som flög i mig. Sa han och fällde en tår.


-     Men vet du vad Justin? Jag har en fråga. Vad betyder jag för dig, egentligen? Sa jag och han tystnade.

-     Jag visste det. Viskade jag och stängde dörren.


-     Du betyder allt för mig. DU är mitt allt. Jag skulle kunna ge upp allt jag har för dig. Första gången vi träffades, kommer du ihåg det? Det var på sjukhuset, när du hade drunknat (?). Jag var orolig, även om jag inte kände dig. Jag vill bara ha dig. Ingen annan. Jag älskar dig Julia. Det sista sa han tyst.


Jag vart ganska rörd och, alla gör väl misstag? Jag öppnade dörren och såg på honom.


-     Är det sant? Viskade jag och fällde en tår.

-     Så sant, som att jag heter Justin Bieber. Sa han och det lät så fånigt att jag skrattade lite.

-     Du är min Bieber. Skrattade jag och kramade honom hårt.

-     Så, du förlåter mig? Sa han och såg mig i ögonen.

-     Ja, för  alla gör misstag någon gång, eller? Sa jag och flina.

-     Jag älskar dig. Sa han och kysste mig.

-     Rör henne inte! Skrek CHaz och puttade bort Justin från mig.

-     Chaz, det är okej. Skrattade jag och han såg generat på mig.

-     Det är okej CHazzziiiii! Sa jag och ruffsade till hans hår.
-     Haha, det var ju  lite... pinsamt. Sa han och då hörde jag hur en gren brast.

-     Åh! Ryan, idiot! Dem kommer se dig! Sa Chaz ironiskt och slog handen i pannan.

-     Oj, ehm....

-     Och du sa att det du gjorde var pinsamt. Sa jag och skrattade.



Nästa dag var jag och Justin, och när CHaz och Ryan slutat skolan var vi med dem också.

-     Min lärare kommer klockan 5 och då måste ni gå, inte Justin då men ah. Sa jag och dem nickade.

-     Vi hade pro... Började Ryan men CHaz avbröt honom.

-     Prova på dag idag. Sa Chaz och alla började garva.

-     Nå, hur gick det med "prova på" då Chaz. Sa jag och han såg generat ner i golvet.

-     Bra... Mumlade han.

-     Jag var med hela tiden och han kollade bara in tjejer. Sa Ryan och jag fnissade, samma med Justin.

-      Nej, jag skulle säga att vi hade prov och jag fick i alla fall VG. Sa Ryan.

-     Jaha, grattis, haha, du då Chaz? Skrattade jag.

-     G. Sa han och jag såg på honom.

-     Jag hadeväntat mig ett IG men det var bra CHaz. Sa jag och klappade honom på huvudet.


När klockan var 5 i 5 gick Chaz och Ryan hem. Min lärare kom och Justin gick ut en stund.


-     Okej, vi ska träna lite på area. Sa hon och jag suckade.

-     Jag kan redan det.

-     Det tvivlar  jag på. Flinade hon.


Jag fick ett block och en bock med massa tal.


-     Ta alla Ö-tal, A-tal och alla C-tal. Sa hon och jag startade.


När jag var klar var klockan 9, haha, jag fick göra lite till, eller mycket, men i alla fall, Justin har inte kommit tillbaka.


Patricia (Min lärare) gick och jag vart själv. Jonah skulle sova hos en kompis, som vanligt.


När klockan är 12 blir jag riktigt orolig över Justin, vad gör han? Han svarar inte på mobilen. Jag bestämer mig för att sova.


Jag gör mig i ordning och sedan lägger jag mig i sängen pch somnar lika snabbt som jag vaknar.


Dörren där nere öppnas och jag smyger ner. Där står Justin och.................


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Sådär var den ute, hahah, och bara så ni vet, jag ser IP adressen på era kommentarer så om en person skriver flera kommentarer så ser jag det, och då får ni skriva en till, ;) Love  P.S 5 kommentarer för nästa, det klarar ni ;)

 
 
Ingen bild

stinaaa

6 maj 2011 19:23

sluta inte skriva <33 love yaa!!<33

 
Ingen bild

ellabeella

6 maj 2011 19:26

du är bäst på att skriva berättelser

 
Ingen bild

lovverr

6 maj 2011 19:27

du måste skriva mer för du äger<33

 
Ingen bild

isak

6 maj 2011 19:29

jag hatar justin bieber

men det du skriver om är faktist bra<33

 
Ingen bild

ghsw

6 maj 2011 19:30

love yaa<33<33 du äger fett

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards