bieberstory

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Lite hjälp...

Av Wilma - 11 augusti 2011 15:56

Jag ska ju som sagt börja på en ny novell efter Key To My Heart. Och jag behöver hjälp!!!!

1. Namn på novellen

2. Namn på "den lyckliga" tjejen

3. Var ska hon bo

4. Hur ska dem träffas


Har du svar på mina frågor så kommentera gärna!!! Puss och tack på förhand <3<3<3

Jag behöver ha svar på frågorna innan jag börjar på den nya så jag vet vad ni tycker ;)

 
 
Paulina

Paulina

11 augusti 2011 19:07

Heej , Tänkte ge svar på frågorna :)
1 . Love story ( tycker jah )
2 . Felicia Smith ( fint namn tycker jah )
3. Hon flyttar med sin familj till atlanta
4. Att " Hon " ska öppna dörren till flyttbilen men allt välter ut och Justin går förbi , Bara lite ideer ! Hoppas du tar med det här ;) <33
grym blogg oxå !!

http://PaulinadarlingForever.bloggplatsen.se

 
Mimmi

Mimmi

11 augusti 2011 21:33

jag tycker att att.
Novellen ska heta: Me and you
Tjejen ska heta: Sienna
Hon ska bo i: Canada
Hur dom ska träffas: Kanskepå en konsert elr "stöta" på varandra några gånger på stan elr hotell m.m

http://milia99.bloggplatsen.se

 
Mimmi

Mimmi

11 augusti 2011 21:35

förresten! jag glömde säga att dina noveller är så bra!!! love it! <3

kram Mimmi! :)

http://milia99.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Klara

11 augusti 2011 22:34

1. My love name "You"!
2. Stephanie kan även stavas Steffanie. Hon kan kallas Steff..
3. Hon ska bo i SVERIGE!!! Såklart. SNälla !
4. På en konsert. Eller på en bensin mack. När Steff ska betala så har hon inga pengar kvar på sitt kort. Så hon kan inte betala sin bensin till sin bil/moppe. Då rycker Justin in!! :D <33 DUDUDUDUDUDUUDUDU ;) 8D

Hoppas att du gillar mina förslag! :) Hoppas att du tar med Något!! :D
Älskar dig, du är bääst! <3

 
Ingen bild

Natta.

12 augusti 2011 00:19

du kan får mängder av tips från andra noveller! om vi ger dej tips, så blir det ju inte lika roligt för oss som läser den. Grejen är ju att det är du som ska bestämma! om vi bestämmer hur den ska gå och du skriver ner de vi säger, är det ju inte du som gör novellen.. säg imot mig om jag har fel..
jaja, jag säger bara som jag tycker!

 
Elin

Elin

13 augusti 2011 18:07

Hejhej!
1. Here with you tycker jag att den ska heta! :D
2. Haylie :)
vet inte vart hon ska bo men tycker att historien börjar med att Justin får något strul med limon som är tänkt ska komma och hämta upp honom efter en stor konsert. När han tillslut märker att den aldrig kommer så försöker han ringa med telfonen men batteriet tar slut! så han försöker då istället hitta hem själv när det börjar ösregna ute och han blir helt genomblöt och fryser så mycket så han håller på att falla ihop. Då ser han äntligen ett ställe som han kanske kan värma sig vid( Det ställe han har framför sig är en form utav café eller bar kan det också vara) När han kommer in så hör han musik.. han ser sen att det står en scen och där sitter en tjej och spelar gitarr.. hon börjar sjunga och han bara står kvar och lyssnar på hur bra det låter och vilken ljuv röst hon har. sen när hon hade spelat klart så gick hon bort igen men justin följde efter och gick fram till henne. " Du ser bekant ut, har vi träffats?" Frågar hon..

Aja sen så får du komma på rästen.. men hoppas att jag har varit till hjälp lite iaf :)
kram och lycka till, älskar dina noveller! Bli författare! <3

http://elinsmedenmalm.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards