bieberstory

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

Key to my heart Del 35 - Car crash...

Av Wilma - 4 augusti 2011 12:17

Jag spelade lite på min mobil och sedan så kom bussen. Jag hoppade på och satte mig på ett säte i mitten. Snart började bussen åka och efter en timme var vi framme vid Natta. JAg klev av och gick en bit till Nattas hus. Hon sprang ut och kramade mig hårt. Jag kramade tillbaka och sedan gick vi in. Vi pratade om allt möjligt men sedan avbröts vi av min SMS signal. Jag tog upp mobilen.

 

I love you 2

 

 

- Så, vad ska vi göra imorgon då? Frågade Natta.

- Vi kan typ...

- Vi kan åka till tivolit! Utbrast hon.

- VIsst. Skrattade jag.


Vi åt middag och sedan hade vi filmkväll. Jag valde film medans Natta fixade snacks, godis och dricka. Jag tog ut Another Cinderella Story med Selena Gomez som huvudperson. Vi startade den och mitt i allt ringde min mobil. Justin. Jag svarade medans jag gick utifrån rummet.

- Hej gubben.

- Hej gullis! Hur är det?

- Bra, jag ser på film med Natta. Sa jag och studerade en tavla som hängde i hallen på övervåningen. Du då? Fortsatte jag.

- Jag har precis avslutat en konsert och nu ska vi sova.

- Okej, sov gott!

- Dröm sött. Fortsatte han.

- Ses.

- Ses. Älskar dig.


Vi la på och jag gick in till Natta igen. Hon hade somnat. Jag log för mig själv och stängde av teven, bar Natta till hennes säng, borstade tänderna och ta mig bredvid henne efter att ha bytt om.


Jag vaknae av att Natta hoppade på mig.

- UPP OCH HOOOOPPPPAAA! Skrek hon.

- JAJA!! Skrek jag tillbaka och skrattade.


VI gjorde oss i ordning och sedan åt vi frukost. Vi hoppade in i Nattas bil och åkte mot tivolit. Natta körde och vi pumpade musik. Plötsligt körde en bil mot oss i fel fil. VI skrek och Natta släppte ratten. Vi körde av vägen och den andra bilen körde in i oss så vi voltade tre varv. Vi stannade upp och ner. Mitt bälte hade fastnat så jag satt fast. Natta hängde helt blodig och hennes hår var fullt av blod. Jag tog upp min mobil med darriga händer men innan jag hann skriva Justins nummer vart allt svart.


Justin


Jag hade precis haft genomgång på min konsert ikväll när jag slängde mig på sängen i turnébussen. Jag skulle precis ringa Cassie när hon ringde mig.

- Hej sunshine, jag skulle precis...

- Ursäkta? Sa en röst jag inte kände igen.

- Eh, vem är du?

- Är du Justin? Känner du en viss Cassie? Sa han.

- Ja, jag är Justin. Vad är det med Cassie?! Skrek jag och satte mig upp.

- Hon har varit med i en bilolycka och förs nu till sjukhus.

- OMG! Överlever hon? Sa jag och tog på mig mina skor.

- Det är oklart. Men det var väldigt allvarligt.

- Är hon på sjukhuset i Atlanta? Sa jag och tog på mig min jacka.

- Ja.

- Jag kommer.


Jag la på och sprang ut. Jag sprang in i mamma.

- Hej gubben. Vart ska du?

- Jag ska till ATLs sjukhus. Sa jag och sprang till vägen och fixade en taxi.

- JUSTIN KOM TILLBAKA! Ropade mamma men jag hoppade in.

- Flygplatsen. Sa jag till mannen som körde.

Han började köra och jag såg ut genom fönstret. Min ängel på sjukhus? Tänk om hon inte klarar sig? Jag tårkade en tår och betalade chauffören. Jag hoppade ur och sprang till incheckningen.

- En biljett till ATL utan bagage. Sa jag snabbt.

- Okej. 1000 kronor. Planet går om en timme. LOg tjejen.


Jag betalade, tog min biljett och sprang mot gaten.



Jag sprang ut ur flygplatsen och vidare ut på gatan. Jag fixade en taxi och åkte mot sjukhuset. Jag fick Cassies rumnummer och sprang dit. EN doktor gick precis ut från rummet.

- Hur mår hon? Sa jag andfått.

- Hon ligger i koma just nu. Sa han och gick.


Jag satte mig på en soffa och började gråta.


------------------------------


RIktigt dåligt kapitel men jag kan inte sitta vid datorn så länge. Internet är puckat och ja. Hinner inte leta bilder heller för internet slutar snart fungerar.

 
 
Mimmi

Mimmi

5 augusti 2011 21:58

så sjuukt bra noveller!!!
när du skrev om allt hade hänt kom jag på att hon är ju gravid! ville bara påminna dig om du hade gömt! ;)

Love Mimmi!

P.S följ gärna min blogg!

http://milia99.bloggplatsen.se

 
Elin Smedenmalm

Elin Smedenmalm

6 augusti 2011 13:51

hejhej, undrar bara, om du inte redan berättat det, vad du heter på riktigt alltså? ;) kramkram <3 älskar din blogg, skriv mer snart please!!! <3

http://elinsmedenmalm.bloggplatsen.se

Wilma

7 augusti 2011 16:57

Jag fick en fråga om vad jag heter för ett tag sedan, men jag heter i alla fall Wilma :)
Och jag skriver när jag kan. Jag är bortrest och internet funkar knappt. Men jag kanske kan skrivar nu, ska försöka. Och jag kommer hem på tisdag!! YAAY Hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards