bieberstory

Alla inlägg under juli 2011

Av Wilma - 1 juli 2011 21:51

Idag skulle alla till stranden, allt började med fans och paparazziz och slutade med en stressig väg hem med massa fans som sprang efter bilen.

 

 

 

När jag parkerat bilen öppnar alla snabbt dörrarna och småspringer in i huset. Jag hamnar lite efter, eftersom jag låste bilen - den här gången var det lite krångligt. Alla som sprungit efter bilen omringar mig, jag får först lite panik men det försvinner när Joe kommer och hjälper mig. Ni kanske undrar varför just Joe. Det är för att om Justin skulle gå ut skulle de bli galna. När vi kom in kom Justin fram till mig.

- Är du okej?

- Ja, bara bra. Sa jag och märkte då att jag skakade lite.

Jag gömde snabbt handen bakom ryggen för att ingen skulle se. Jag låste snabbt dörren och fortsatte in i köket. Jag tog hastigt fram ett glas ur skåpet och fyllde det snabbt med vatten. Lika hastigt drack jag upp allt. Jusitn som stod i dörröppningen kollade på mig med en orolig blick.

- Är du säker att det är okej? Sa han och gick fram till mig.

- Ja. Sa jag.

Han tog fram mina händer och såg att dem skakade. Jag drog snabbt bort dem.

- Hur är det igentligen? Sa han och kramade mig.

- Bra! Sa jag och gick sakta ur hans grepp.

Jag tog min strandväska som låg i hallen och när jag tittade upp möttes jag av allas blickar.

- Det är okej! sa jag och gick upp på mitt och Justins rum.


Jag vet inte vad det var med mig. Jag var stressad, men att jag var så otrevlig. Jag ångrade genast allt jag gjor och reste mig upp från sängen. Jag gick sakta ner och såg alla sitta i soffan. Jag sätter mig tyst och sakta i fåtöljen bredvid och drar upp benen till magen. Jag lägger händerna mellan benen och magen och ser ner. Jag vet inte vad jags ska säga. Men Justin räddar mig.

- Cassie, är du säker att allt är okej?

- Ja, förlåt om jag var otrevlig. Jag vet inte vad det är med mig. Suckade jag och Justin satte sig bredvid mig i fåtöljen.

Han lägger armen runt mig och pussar mig kind.

- Det är okej.

Jag ler och lutar mitt huvud mot Justins bröst. Jag hör hans hjärta och ler mer. Han pussar mitt huvud och sedan sätter vi på en film.


En månad senare

 

Jag och Natta satt i mitt och Justins sovrum och kollade på massa gamlaskolfoton. Plötsligt känner jag mig illamående och springer in till badrummet. Jag lutar mig över toaletten och spyr. Jag hostar lite och Natta kommer in.

- Gumman då.

Hon håller upp mitt hår och strycker handen över min rygg.

Såhär har det varit i snart en halv månad.  Jag vet inte vad det är. Plötsligt ser jag en oro i Nattas blick.

- Vad är det? Sa  jag.

- Har du och Justin haft... du vet?

- Ehm.. Ja. Rodnade jag.

Då tänkte jag samma sak som henne.

Det kan inte vara möjligt. Det får inte vara möjligt! Men jag har ju inte haft "tjejvecka" på länge. Så det kan ju vara så. Hur ska jag berätta för Justin?


En timme senare sitter jag i badrummet med ett graviditets test i handen och väntar på resultatet...

---------------------------------


Kommentera!

Imorgon klockan nio åker jag till båten, igen... Jag vet att jag åker bort väldigt mycket nu, men det är sommarlov! Men efter det här så tror jag inte det är mer... Vi får se.

Jag kommer i alla fall hem på måndag, tror jag.

Av Wilma - 1 juli 2011 11:24

Idag ska jag shoppa men ni kanske får ett till senare idag!

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards