bieberstory

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Key to my heart Del 34 - i love you

Av Wilma - 25 juli 2011 11:32


Vi pratade ett tag innan vi la på. Precis efter ringde min mobil igen.


Farsan Balo Ringer...





Jag svarade snabbt.

- Hallå?

- Hej gumman! Hur mår du?

- Jag mår bra. Varför svarade du inte igår? Mumlade jag surt.

- Förlåt! Jag var ute och åt med Catrin.

- Så... Du såg att jag ringde, men du svarade inte? Sa jag med gråten i halsen.

- Jag är så ledsen Cassie! Chaz saknar dig.

- Pappa, byt inte samtalsämne! Jag fattar inte att du gjorde så!

- Cas...

Jag la på. Jag slängde mobilen i vägen och hörde hur det small. Jag började gråta och slog handen i vägen. Den började blöda lite. När jag skulle springa uppför trappan kände jag hur smärtan i kroppen kom tillbaka. Jag satte mig snabbt på trappsteget och la huvudet i händerna.  Jag lät tårarna rinna och bara kände smärtan.

Om bara Justin var här. Det gjorde inte bara ont i kroppen. Det gör ont i hjärtat. Det är som ett  stort hål. Något som saknas. Tårarna kändes som vassa knivar mot mina kinder. Huvudet höll på att sprängas.

Jag sprang fram till min telefon och såg att glaset hade gått sönder.

- FAN!

Jag sprang upp till mitt rum och tog fram mina sparpengar som jag sparade till nödsitvationer (?). Det fanns 8000. Jag tog dem och sprang ner till hallen. Jag tog på  mig mina Flip Flop och sprang ut till min bil. Jag körde mot ett shoppingcenter och gick in på en teknikaffär. Jag köpte en vit Iphone4. Jag sprang snabbt hem och laddade den. Sålänge bytte jag minneskort och allt sådant från min gamla till min nya. Jag sprang ner igen och tog hemtelefonen. Jag slog Justins nummer.

- Justin in the phone! Svarade han med en gullig röst.

- Hej Justin! Det är Cassie.

- Jag hör det gumman.

- Pappa ringde.

- Vad sa han?

- Inget speciellt. Jag saknar dig.

- Aww... Gullis, jag saknar dig med! men jag måste verkligen gå. Usher ropar.

- Okej. Ses älskar dig.

- Älskar dig!

Vi la på och jag suckade. Jag bestämde mig för att ringa Natta.

- Aa, det är Natta.

- Hej Natta! Det är...

- CASSIE! Avbröt hon.

- Precis. Skrattade jag.

- OMG! DU LEVER!

- haha, ja det gör jag. Och jag undrar om jag kan bo hos dig.

- Så klart! Alltid!

- Okej, jag tar bussen nu.

Jag packade kläder för en lång period och sedan ställde jag den i hallen. Jag såg mig omkring och log lite. Jag släckte lampan i hallen och allt blev genast mörkt. Jag suckade och öppnade dörren. Jag satte på larmet och stängde dörren. Jag drog resväskan efter mig till busshållsplatsen. Jag torkade en tår och kollade på tidstabellen. En buss skulle gå om 10 minuter. Jag satte mig ner på bänken och ställde resväskan bredvid mig. Jag tog upp mobilen och började på ett nytt SMS.


I love you <3


Jag spelade lite på min mobil och sedan så kom bussen. Jag hoppade på och satte mig på ett säte i mitten. Snart började bussen åka och efter en timme var vi framme vid Natta. JAg klev av och gick en bit till Nattas hus. Hon sprang ut och kramade mig hårt. Jag kramade tillbaka och sedan gick vi in. Vi pratade om allt möjligt men sedan avbröts vi av min SMS signal. Jag tog upp mobilen.


I love you 2 <3 


-------------------




Jag orkar inte hitta bilder till det här kapitlet. Men kommentera!!!! :D <3<3


 
 
Ingen bild

någon

28 juli 2011 19:28

asså du skriver bara om samma saker typ det är inget roligt längre!!
kom på lite saker för du hr gjort några kapitel och det händer typ samma saker hela tiden så nu ska jag börja läsa

http://JustinBlogg.bloggplatsen.se
+ att du skriver för korta :''(

 
Ingen bild

klara

28 juli 2011 22:52

Ååh! Så bra novell!! Vill ha meeraa!!!! <333

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards