bieberstory

Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Key to my heart Del 29 - Hi!

Av Wilma - 8 juli 2011 22:51


Vi pratade ett tag och sedan knackade det på dörren.

- Vänta, häng kvar! Sa jag och la mobilen i soffan.

Jag sprang och öppnade, där stod....


 


... Chris. Jag suckade.

- Vad vill du?! Väste jag högt.

- Förlåt! Jag vet inte vad jag gjorde!

- Antagligen gjorde du det!

Jag smällde igen dörren men han öppnade.

- CHRIS SLUTA! GÅ! Skrek jag och han tog
tag i mina armar.

- SLÄPP MIG! Skrek jag.

Jag drog ut honom och smällde igen dörren. Jag låste och gick tillbaka till min telefon. Jag tog upp den och suckade.

- Så...

- Vad gjorde han?! Sa Justin och lät skit förbannad.

- Inget. Han tog tag i mig och...

- Och?!

- Justin, det är lugnt!

- Okej okej! Sa han och jag hörde att han log, vilket fick mig att le.

Vi pratade ett tag men sedan kom pappa. Jag la på och såg på pappa.

- Hej! sa jag och log.

- Hej hej! Vad har du gjort idag då? Sa han och hängde av sig jackan.

- Inget. Chillat. Log jag och han skrattade. Så... vad blir det för middag? Fortsatte jag.

- Ehm.... Jag ska faktiskt ut och äta. Sa han tyst.

- Okej... Med vem? log jag.

- En tjej.

- Vad kul!

- Ja, men hon bor i Kanada, men hon ska komma hit. Hennes son kommer också. Dem ska sova här i en vecka. Sa han.

- Okej. Roligt.

- Killen är i din ålder. Flinade pappa.

- Pappa! Jag har Justin! Skrattade jag.

- Juste, han.

- Så, när kommer dem?

- Om... två timmar typ.

- Okej.

Jag gick upp och duschade. Sedan tog jag en ljusrosa handduk runt min kropp och gick ut på mitt rum. Jag gick till min byrå och tog ut par svarta, höga jeansshorts med knappar och sedan ett vitt spetslinne. Jag plattade mitt hår och lät det hänga. Då hör jag att det knackar på dörren där nere. Sedan hör jag röster. Jag öppnar min dörr och ser mot dörren nedanför trappan. Där står en kort kvinna, hon var söt. Efter henne kommer en kille i min ålder med massa väskor. Han ser upp på mig och jag känner igen honom. Han ser länge på mig.


- Cassie, kom ner och hälsa. Sa pappa och såg på mig.

Jag småsprang nerför trappan och gick fram till kvinnan.

- Catrin. Log hon och tog min hand.

- Cassie. Sa jag.

Jag såg på killen och gick sakta till honom.

- Cassie.

- Chaz.

Jag kände igen namnet. Justin hade pratat om sin bästis i Kanada som hette Chaz.


- Cassie, visa dem vilket rum dem ska ha.

Jag tog en av deras väskor och bar upp dem.

- Vill ni ha samma eller olika? Frågade jag.

- Olika. Om det går bra. Log Chaz.

- Okej.

Jag visade dem två rum och dem började packa upp. Jag tog min IPhone och ringde Justin.


- Tjao Shawty. Sa Justin och jag hörde att han log.

- Tjao... Justiiiiii. Sa jag och skrattade.

- So, wazzup?

- Inget typ. Men hur ser den där Chaz ut? Frågade jag.

- Typ likadant hår som jag hade fast lite längre. Bruna ögon och lång. Sa Justin.

- Vet du vad han gör nu? Frågade jag.

- Han skulle hälsa på någon familj. Hans mamma har hittat en kille som dem skulle hälsa på.

- Gissa vilket familj dem besöker.

- Kungens? Jag vet inte. Skojade Justin.

- Mig! Precis då kom Chaz nerför trappan.

- Jag måste lägga på Justin. Ses!

Jag la på och såg på Chaz. Han satte sig bredvid mig i soffan.

- Tja.

- Hej. Fnissade jag.

- Känner du Justin?

- Ja, vi är typ ihop.

- Jaha, jag är bästis med honom. Log han
stolt.

- Haha, jag vet.

Vi pratade, och pratade. Non stop. Vi hade riktigt kul och senare gick Catrin och pappa ut och åt. Vi beställde pizza som vi sedan åt medans vi kollade på film. Jag tog upp min mobil och tryckte på Meddelanden.

Miss u<3

------------------------------

128 BESÖKARE IGÅR! ÄLSKAR ER!

Jag skulle skriva det här igår, men det hände något med internet så jag var tvungen att skriva om hela :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards