bieberstory

Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Key to my heart Del 28 - It's ok...

Av Wilma - 8 juli 2011 10:29

Vi bestämde att han skulle sova hos mig. Vi gick upp på mitt rum och då såg jag något som jag itne sett förut. Det var en bild som satt i en ram. Bilden var på mig och Chris när vi var små. Jag skrattade åt den och visade Chris den.

- Jag tror jag var kär i dig den tiden. Sa han och kollade ner. Och jag tror jag är det än... fortsatte han.

 

   

 

Jag hörde hur nervös han var. Det var jag med. Men jag gillade honom inte på det sättet. Och jag har ju Justin. Innan jag hann tänka klart kände jag hur han tryckte upp mig mot väggen. Han började kyssa mig passionerat och började ta på mig.

- Chris sluta! Sa jag men han slutade inte. CHRIS! Skrek jag och han slutade.

Jag började gråta lite och han såg på mig.

- Gå.

- Cassie....

- Gå! Avbröt jag och han gick motvilligt ut.

Jag började gråta och tog upp min mobil. Jag tryckte upp kontakter och sedan Justin

Ringer Justin

 

- Jao Gulligull! Svarade han och bara det fick mig att le.

- Hej. Sa jag tyst och snyftade.

- Gråter du?

- Ja...

- Varför? Sa han oroligt.

- När jag va....

- Förlåt, men jag måste gå. Avbröt han.

- Okej.. Sa jag tyst.

- Hejdå. Ses.

Han la på innan jag hann svara. Han borde ha lite tid för sin flickvän, men han är ju faktiskt Justin Bieber. Jag suckade och la mig på sängen. Sedan somnade jag.

Jag vaknade av att någon la sin hand på min kind. Jag öppnade ögonen och såg pappa sitta där.

- Du vet väl att Chris sitter utanför huset? Viskade han.

- Gör han?

- Ja. Han gråter. Han säger förlåt hela tiden.

- Jag kommer snart.

Jag reste mig upp och gick sakta nerför trappan. Jag öppnade ytterdörren och såg att Chris satt på gräsmattan och grät.

- Chris, det hjälper inte. Mumlade jag.

- Cassie, snälla förlåt! Det var verkligen inte meningen! Sa han och gick mot mig.

- Kom inte närmre. Sa jag. Gå hem. Fortsatte jag och han gick sakta hem.


Nästa morgon vaknade jag vid tio av att min mobil ringer.

Justin

Jag tryckte på svara, innan jag hann säga någon hörde jag Jusitns röst.

- Vad fan håller du på med?! Sa han högt.

- Va?
- Spela inte dum! Jag har sett bilderna, Cassie. Där du strular med en annan kille!

- Justin...

- Nej Cassie. Jag har inte ens varit borta i en vecka och du håller på såhär!

- Justin! Jag ska förklara, men du ger mig aldrig chansen! Jag skulle säga vad som hände igår, men du var ju tvungen att gå!  Du har ju inte tid för mig! Skrek jag och han tystnade.

- Förklara då. Mumlade han.

- Igår var jag på stan. Där möte jag min barndomsvän. Han skulle sova hos mig, men han sa att han gillade mig mer än en vän. Sedan tryckte han upp mig mot väggen och började strula, och ta på mig. Så, där har du historien! Sa jag snabbt.

- Cassie...

- Justin, det är okej. Men skrik inte på mig. Sa jag och var nära på att börja gråta.

- Cassie, gråt inte. Snälla. Jag är ledsen för att jag skrek. Och för igår. Det var ett fan som drog i mig. Sa han och jag kände en tår på min kind.

- Jag älskar dig. Mumlade jag.

- Och jag dig.

Vi pratade ett tag men sedan skulle han på någon intervju. Så vi la på och jag gick ner och åt frukost. Jag hittade en lapp på köksbordet.

Godmorgon Cassie!

När du läser jobbar jag redan. Jag var tvungen att jobba, det finns frukost! Ha det så bra!

Jag log och slängde lappen. Jag satte mig i vardagsrummet och satte på teven. Det var Ellen Degeneres show. Det var Taylor Swift som kom. När det var slut ringde min mobil. Jag tog upp den och svarade utan att kolla vem det var.

- Hallå. Sa jag med macka i munnen.

- Hallå! Sa Justin och skrattade.

Jag skrattade och satte i halsen. Jag hostade och sedan skrattade jag.

- Kvävs du kvinna?! Hör jag Justin säga i telefonen.

- Haha, ja.

- Då måste jag rädda den vackara jungfrun i nöden! Sa han och jag skrattade.

- Gulle.

Vi pratade ett tag och sedan knackade det på dörren.

- Vänta, häng kvar! Sa jag och la mobilen i soffan.

Jag sprang och öppnade, där stod....

------------------------------


Förlåt om det tog tid! Jag har en kompis som sover här. Kommentera!

 
 
Ingen bild

Ina

8 juli 2011 21:36

vem var det som stod där vem vem vem!!!

 
Ingen bild

Klara

8 juli 2011 21:53

Är Justin tillbaka? åhh :D Lyckligt!! Men skriv meera! Vill höra fortsättningen! :D <3

 
Jozzan

Jozzan

9 juli 2011 07:59

du skriver jättebra och jag fasade för det men känns lite löjligt att justi var din pojkvä dessutom har ha ju selena tror jag hon heter;) me du har STOR TALAG för att skriva e väl inget justin fan bara;)

http://jozzees.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

www.mickisgumpslife.bloggplatsen.se

9 juli 2011 10:41

As bra :]
// Mickis

 
malin

malin

9 juli 2011 11:10

jag vill veta mer!:o asbra är den ju!
kram

http://www.jagemallan.blogg.se

 
JBL1

JBL1

9 juli 2011 14:17

snälla skriv ett till chapter. Jag måste få veta vem det är som kom!!!!!!!!

http://www.justin-bieber.bloggplatsen.se

 
♥stattin♥

♥stattin♥

9 juli 2011 15:32

Riktigt bra blogg, och sagan var
suverän!

http://pandafriends.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

10 juli 2011 14:07

Hejhej, din blogg ÄGER ! Du måste forstätta, skriiv skriv! Sluta aldrig, du är för bra!
Besök gärna min blogg, Jaadu.bloggplatsen.se
hejdå! :') <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards