bieberstory

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Key to my heart Del 25 - Photoshoot!

Av Wilma - 5 juli 2011 18:38

Jag kastar mig i hans famn och jag hör ett svagt aww. Jag tittar bak och ser Natta. Jag skrattar och sedan går Justin med till Natta.

 

 

Bild 2 Cassie på en av hennes bilder

 Bild 2 Tänk er att hon sitter i en bil

Vi sätter på en film och pratar. Fast, vi titttar inte ens på filmen. Det var någon "Humor" film som inte ens var rolig. När Justin och jag ska gå hem så märker vi att det regnade. Och då menar jag SPÖ regnar.

- Justin, jag går inte ut dit. Sa jag snabbt.

- Varför?

- Mitt hår kommer bli förstört! Sa jag förtvivlat.

- Haha, älskling då.

Han går ut och sträcker ut sin hand.

- Kom nu.

- Nej.

Han tar min hand och drar ut mig.

- NATTA! Skriker jag och jag hör henne skratta.

Jag börjar skaka eftersom det var så kallt och Justin drog in mig i en varm kram. Vi springer hem och där byter jag om till min One Piece, med USA's flagga. Jag tar på luvan och sedan går jag ner. Jag sätter mig i Justins knä och gosar in mig i hans famn. Jag huttrar till och han lägger armarna om mig. Han sätter på teven och jag vänder huvudet ditåt. Det är nyheterna. Det var någon brand nånstans i USA. Då ringde Justins mobil.

- Yo Usher. Okej. 2? När slutar den? Okej.

Sedan la han på.

- Jag ska på intervju imorgon klockan två, sedan ska jag på photoshoot.

- Okej, då får jag ringa Natta igen. Sa jag och log.

- Nepp.

- Va?
- Du ska med!

- Va?

- Du hörde vad jag sa.

- Ja men. Va?

- Haha, du ska följa med och se på när jag ja...

- Jaha!


Nästa dag gick vi upp vid elva. Vi åt och gjorde oss klara sedan åkte vi först till intervjun och när den var klar så åkte vi till photoshooten. När vi kom dit gick Justin till en stylist och jag gick efter Usher. Han satte sig på en stol vid kameran och jag satte mig på en bredvid.

- Så... Kul att du kunde följa med. Log han.

- Det ska bli väldigt kul att vara med. Log jag och han skrattade lite.

Justin kom ut och började göra olika poser. När det gick dåligt för honom viskade Usher att jag skulle göra en sak så jag ställde mig bakom kameran. Jag gjorde olika saker som fick honom att skratta.

- Kom hit busunge. Sa Justin och drog med mig framför kameran.

Jag skrattade åt honom och han höll om mig. Dem tog kort på oss och vi hade riktigt roligt. Sedan fick jag också byta om och ta bilder bara på mig. Det var riktigt nervöst men Justin hjälpte mig så det vart roligt. När jag gjorde en "pose" så ringde Ushers mobil. Han tog den och svarade. När han kom tillbaka såg han... besvärad ut.

När vi var klara gick Justin till Usher medans jag kollade lite på bilderna.


Justin


- Ey, Usher. sa jag och han vände sig om.

- Hey lil man. Sa han och jag skrattade.

- Vem ringde förut?

- Det var Scooter. Han sa att din turné börjar redan om en vecka. Sa han och jag stelnade till.

- Men, kan Cassie följa med? Hur länge är den?

- Nej, Cassie kan inte följa med. Och den är i sex månader.

- varför kan inte Cassie följa med?

- Justin, det går inte. Okej? De är bra om ni tar en paus ifrån varandra. Sa han och jag gick därifrån och fram till Cassie.

Jag tog hennes hand och drog ut henne till min bil. Jag satte mig i förarsätet och hon satte sig bredvid. Jag började köra och Cassie såg på mig.

- Varför har du så bråttom?

- Inget. Mumlade jag.

- Justin, jag ser att något är fel, så spela inte dum.

- Jag ska på turné om en vecka. Den håller på i sex månader. Sa jag och jag såg att hon stelnade till, sedan kom tårarna i hennes ögon.

-------------------------


Min dator var på lagning hela dagen, har haft problem med internet, men nu funkar den igen!

Fyra komentarer innan nästa!

 

P.S Hinner inte kolla stavfel!

 
 
Ingen bild

Klara

5 juli 2011 22:31

Ååh! Vill ha mer nu! Din blogg e så fantastisk!! Meeraah! <3

 
Ingen bild

Sanna

5 juli 2011 22:38

Jättebra !
Snälla en till ikväll!!
Det verkar bara vara jag som kommenterar !
Nu en fråga till ALLA som läser denna blogg !?
Varför kommenterar ni inte ?!
Här sitter dem och skriver och ni kan inte ens kommentera !
Tänk på saken !

 
Ingen bild

ina

6 juli 2011 11:25

snälla kan du skriva mera snälla ^^

 
Linnea och julia

Linnea och julia

6 juli 2011 11:52

du kommer älska vår blogg eftersom du gillar Justin snälla klicka in och skriv en komentar om vad du tycker!

http://www.alwayshateyou.bloggplatsen.se

 
Chloé

Chloé

6 juli 2011 13:43

JÄTTEBRA:) KICKA GÄRNA IN I MIN NOVELL BLOGG!

http://www.mystoorie.blogg.se

 
Ingen bild

Becca

6 juli 2011 15:25

din blogg är grym!

mera mera mera mera mera ^^:)

 
Ingen bild

Ina

6 juli 2011 15:53

så nu har du fyra kommentarer skriv mera nu vill veta hur det går snälla //kramar ina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards