bieberstory

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Key to my heart Del 24 - I forgive you...

Av Wilma - 4 juli 2011 14:18

Kära Justin

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag är gravid och pappan har lämnat mig. Jag säger inte vart jag är nu, men jag vill att du ska veta att jag fortfarande älskar dig. Ring mig när du är redo att komma tillbaka.

Kram Cassie


               


Cassie


Nästa dag vart Natta förvånad när jag låg bredvid henne i hennes säng. Men när jag berättade varför förstod hon. Vi bestämde oss för att gå på stan. Vi gick in på Forever 21 och massa andra butiker. Plötsligt ser jag Jusitn gå ut från en teknikbutik med en påse.

- Natta, Justin är där. Sa jag och försökte gömma mig.

Plötsligt tar någon ett hårt grepp om min arm. jag vänder mig om och ser Joe. Han ser riktigt förbannad ut.

- Hur fan kan du vara så idiotisk!? Skriker han vilket får Jusitn att vända sig om och ser mig.

- Va? Sa jag.

- Jag vet allt! Du är ju för fan gravid! Skrek han och många vände sig om.

- EY, Joe. Ta det lugnt. Sa Justin och försökte lugna ner Joe.

- Åh, här har vi pappan! Undrar vad dina fans ska säga?! Säger han högt och precis då kommer massa paps.

Justin svär och ser på mig. Dem drar i Justin och många ställer sig runt mig.

- Är du gravid?!

- Är Justin pappan?!

- Gör ni slut?!

Ropar dem och jag försöker att titta ner. Dem trycker sig så nära mig de kan och jag får lite panik. Jag har ju klaustrofobi så det kändes så hela jorden snurrade.

- Cassie!

- Cassie titta hit!

- Cassie!

Plötsligt drar någon bort mig. Jag tittar bak och ser att det är Natta. Vi springer ifrån dem och springer in i en butik. Ägarna stänger dörrarna och där är vi fast. Vi tackar och sätter oss på golvet. Utanför ser vi några killar ta bort alla paps. Sen ser jag Justin föras ut. Han ser på mig och ger mig en ledsen blick. Jag tittar ner och när jag tittar upp är han borta.


När vi äntligen kommer hem till Natta så lägger vi oss på golvet. Plötsligt knackar det på dörren.


Natta


jag går ner för att öppna och där står Justin. Utan att säga något springer han förbi mig och upp på mitt rum. Jag springer efter. När jag kommer in på mitt rum ser jag Justin som står några meter från Cassie.

- Justin gå nu! Säger jag och han skakar på huvudet.

- Natta, kan du gå? Säger Cassie och jag nickar tveksamt.

Jag sätter mig utanför och väntar, och väntar.


Cassie


Han ger mig en påse, den han hade på stan.

- Titta på den när jag har gått.

- Justin, vänta. Sa jag och ser på honom.

- Vad?

- Är du arg på mig?

- Nej.

- Varför var du som du var igår då?

- Jag vet inte. Jag var väl chockad. Men jag skulle aldrig vara arg på dig för något sådant. Det var ju inte ditt fel.

Jag ler och kramar honom.

- Förlåter du mig? Säger han.

- Jag måste tänka. Säger jag och han nickar.

Han pussar mig på kinden och går ut ur rummet. Natta kommer in direkt och frågar vad han sa. Jag berättade allt och sedan tittar jag i påsen. Där låg en vit IPhone 4 och ett skal som det står I Love You på. Jag ler och visar Natta. Jag rusar ner och öppnar dörren. Jag ser Justin gå en bit ner på gatan. Jag springer efter honom och hoppar på hans rygg. Han vänder sig om och jag kysser honom länge. Jag lägger armarna om hans hals och han lägger sina händer på min rumpa.

- Jag förlåter dig. Ler jag och han ler större än han nånsin gjort.

Jag kastar mig i hans famn och jag hör ett svagt aww. Jag tittar bak och ser Natta. Jag skrattar och sedan går Justin med till Natta.

--------------------------------------


LÄS INLÄGGET UNDER!! VÄLDIGT VIKTIGT! Är väldigt less
-.-'

 
 
eeemsa

eeemsa

6 juli 2011 14:21

fin blogg kika gärna in hos mig :) :D <3
http://eeemsa.blogg.se

http://eeemsa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards