bieberstory

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Key to my heart Del 21 - Amazing!

Av Wilma - 30 juni 2011 13:50

Vad har han nu hittat på?


 


Strax innan fem gjorde jag mig i ordning. Jag tog på mig en söt klänning, sminkade mig och gjorde inget speciellt med håret. Jag gick ner till hallen och tog min handväska med mobil och nycklar och sedan tog jag på mig mina klackskor. När jag kom ut kom kylan mot mig som en chock. Jag stod och väntade och väntade. Fem över fem kom en vit limousin. Ur klev Justin, med vit skjorta, svart väst ochen fluga. Han såg stressad ut.

- Förlåt att jag är sen! Sa han och kramade mig.

- Det är lugnt. Skrattade jag.

- Snygging. Sa han och blinkade med ögat.

Jag fnissade och han hjälpte mig in i bilen. Nästan precis när bilen stannat kom Natta, Joe, Kevin och Nick in i bilen.

- Tja! Sa Kevin och nickade lite med huvudet.

- Hej på er. Sa jag och såg på Justin med en blick som sa Vad-har-du-hittat-på?

Han skrattade lite och sedan la han armen runt mig. När bilen stannat gick alla ut. Justin gick ur och sträckte sin hand mot mig. Jag tog den och han drog ut mig. Vi var på stranden. Vid vattnet låg två filtar med ljus, vattenmelon och massa mer saker. Solen höll på att gå ner och den speglade sig mot vattnet. Nick, Kevin, Joe och Natta satt redan på filtarna. Justin drog med mig dit och vi satte oss. Vi såg på solnedgången och bara njöt. När halva solen var ovanför horisonten sprang Joe, Kevin, Nick och Natta ner till vattnet. Dem skvätte på varandra medans jag och Justin satt och höll om varandra. Plötsligt reste sig Justin upp och drog upp mig. Han drog ner mig till vattnet och skvätte vatten på mig. Jag skrek till och han skrattade. Han tog tag i min midja och snurrade runt mig. Jag skrattade och skrek medans han skrattade. När han släppte mig såg jag en bil komma på vägen. Jag såg på den länge innan Justin avbröt mig.

- Det är lugnt, det är min livvakt. Sa han och jag nickade.

Justin sa åt mig att ställa mig vid vattnet. Jag gjorde det och han tog kort. Jag skrattade åt honom och sedan tog alla kort tillsammans.


Nästa morgon sov vi till klockan 10, eller jag gjorde. Justin gick upp tidigare för att han skulle på någon intervju sedan något möte, så han skulle komma hem sent. Jag och Natta hade i alla fall bestämt oss för att ta med killarna på stan. Jag tog på mig ett par tre kvarts jeans, ett vitt tajt linne med ett löst rosa linne över. Jag borstade håret och sedan gick jag ner. Jag åt frukost och sedan gick jag upp igen. Jag packade min handväska med mobil, nycklar, pengar, solglasögon och lite till. Sedan tog jag på mig mina vita Converse och gick ut till min bil. Jag hoppade in och körde först till Natta, sedan till killarna. Natta satt fram med mig medans killarna satt bak.

- Var har du killen då? Sa Kevin.

- Han skulle på något möte och intervju. Sa jag och svängde höger.

- Okej...

Jag stannade vid det största köpcentret och parkerade. När vi kom in gick jag och Natta till klädbutiker medans killarna gick någon annan stans.

- Tror du Justin verkligen gillar mig? Sa jag och kollade på några tröjor.

- Ja, såklart. Vad tycker du om den här? Sa hon och höll en jätte söt topp framför sig.

- Jättefin. Log jag.

Efter två timmars shopping mötte vi killarna på ett kafé. Natta hade fem påsar och jag hade två. Killarna hade tre var. Dem fyra satt och pratade och diskuterade något TV-program medans jag satt och rörde runt i min Cola med suggröret.

- Vad är det Cassie? Sa Natta.

- Tänker bara. Sa jag och fejklog.

- Du tänker på din mamma va? Sa hon och jag nickade.

- Vi ska ha kul nu! Sa Kevin och sträckte ut armarna och råkade slå till en tant.

- Ungdomar! Väste hon och slog honom med sin handväska.

Alla höll på att skratta på sig, förutom Kevin. Han satt med knallrött ansikte.

När vi äntligen kom hem hade jag i alla fall fem påsar. Natta hade tio och killarna fyra. Vi åkte hem till mig/Justin och slänge påsarna i hallen. Vi la oss trötta i soffan - eller ja, Kevin tog ju upp hela så vi andra låg på golvet.


När vi satt och kollade på en skräckfilm öppnades ytterdörren och Justin kom in. Natta skrek och jag skrattade.

När dem andra gått gjorde jag och Justin oss i ordning. När vi låg i sängen började Justin kyssa mig passionerat. Det övergick till hångel och... (ni förstår nog).


Nästa morgon gick Justin upp och gjorde frukost. Jag låg kvar och halv sov när Justin kom in.

- Vakna nu! Det är en ny solig dag och man ska inte sova bort den.

- Mm... Mumlade jag.

- Tack för i går kväll. Viskade han i mitt öra och jag log.

Idag skulle alla till stranden, allt började med fans och paparazziz och slutade med en stressig väg hem med massa fans som sprang efter bilen.

---------------------------------------


Så, nu har jag fått reda på att jag ska bort IGEN. Den här gången till båten. Åker i morgon/lördag/söndag. Vet inte än. Vi får se! Nu vill jag ha fem kommentarer innan nästa!

 
 
Ingen bild

marre

1 juli 2011 09:43

mer !

 
Ingen bild

Klara

1 juli 2011 16:26

Vill ha meer jue! Snälla, jag älskar verkligen dig för att du orkar skriva!! Bara så att du vet, så är du fantastiskt bra på det!! Min mamma jobbar med att läsa andras böcker/noveller och säger vad de ska ändra på och sånt, och jag lät henne läsa en av dina noveller. Hon sa att om du fortsätter så här så kommer du bli något stort! :) <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards