bieberstory

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Key to my heart Del 20 - Fun!

Av Wilma - 27 juni 2011 10:24

Han la på. Han sprang ut till hallen och tog på sig sina skor.

- Vart ska du!? Ropade Nick.

- Måste dra! SES! Ropade han och man hörde dörren smällas igen.

 

Vi satt förvånade kvar i soffan och såg på varandra.

- Jaha... sa jag.

- Jaha... Sa Natta.

- Jaha... Sa Kevin.

Det vart tyst.

- Nick, det är nu du ska säga Jaha och sucka! Sa jag.

- Tyvärr, jag gör inte sånt. Sa han och Natta fnissade.

Vi skrattade och pratade och skrattade ännu mera, medans filmen rullade. Då ringde min mobil. Jag tog upp den och svarade.

- Hallå?

- Hej det är Pattie.

- Hej Pattie.

- Jag undrade bara var ni har Ipren?

- I skåpet på högsta hyllan i badrummet.

- Okej, tack.

- Hälsa Justin från oss.

- Det ska jag göra. Hejdå.

- Hejdå!

Jag la på.


När klockan blev tio så gick jag hem. Det var tyst och mörkt. Patties bil var borta så jag antar att hon åkt. Jag tog av mig skorna och gick sakta upp till Justin. Han låg på golvet med täcket hängandes ner från sängen. Jag gick fram till honom och skakade honom lätt.

- Justin. Vakna.

Han vred på sig och såg på mig.

- Du måste lägga dig i sängen. Sa jag och han nickade sakta.

Han reste sig upp och vinglade till. Jag tog tag i honom och han la sig ner. Jag pussade honom och sa godnatt. Sedan gick jag till badrummet och bytte om och gjorde mig  i ordning. Sedan gick jag ner och låste dörren. När jag kom upp igen låg Justin där och andades tungt. Jag log för mig själv och la mig bredvid honom. Han la armen om mig och jag fnissade. Jag kunde se ett leende på hans läppar.

Nästa morgon vaknade jag av att Justin kysste mig. Jag öppnade sakta ögonen och log.

- Hur mår du idag då? Sa jag och satte mig upp.

- Bättre, inte helt bra, men mycket bättre. Sa han.

- Okej. Frukost?

- YES! Sa han och jag skrattade.

Jag gick ner och gjorde pannkakor. Sedan la jag den på en tallrik, så la jag tallriken på en bricka. Sedan hällde jag upp varm chocklad i två muggar och ställde dem på brickan. När allt stod klart på brickan gick jag upp med den.

- Älskar dig. Sa han när jag ställt brickan på sängen.

- Älskar dig. Sa jag och kysste honom.

Vi började äta, jag fick en och Justin fick fem. Hihi, så söt. Jag gick ner med brickan och ställde disken i diskmaskinen. När jag var klar gick jag upp och bytte om till mjukisar och ett linne.  Jag drog upp persiennerna och Justin stönade.

- Släck lampan! Gnällde han.

- Man kan inte släcka solen lilla gubben. Sa jag med en ljus röst.

Han fnissade och drog ner mig i sängen. Han satte sig över mig och började kittla mig. Jag skrek och skrattade högt medans Justin skrattade ondskefullt.

- JUSTIN SLUTA!! Skrek jag och skrattade.

- Nepp.

När jag flyttade mitt ansikte närmre hans så slutade han. När jag var ca tre centimeter ifrån honom reste jag mig upp.

- Kom tillbaka. Gnällde han.

- Nepp. Skyll dig själv! Sa jag och skrattade.

Han ställde sig upp och drog in mig i hans famn. Han såg mig djupt in i ögonen och kysste mig. Jag fnissade lågt och jag såg Justins leende.

- Vad ska du göra idag? Frågade han.

- Vet inte. Sa jag.

- Okej. Då ska jag fixa en överraskning åt dig. Var hemma vid fem. Sa han och jag nickade sakta.


Vad har han nu hittat på?

----------------------------------


Så...

Jag åker till Stockholm idag och vet inte när jag kommer hem. Tror vi är där i typ tre dagar...

 
 
Aleeh

Aleeh

28 juni 2011 11:38

Heej ;)

Checka in min blogg för just du är utvald till dagens blogg!
Lycka till <3

http://www.aleeh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards