bieberstory

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Key to my heart Del 18 - I don't wanna go!

Av Wilma - 22 juni 2011 08:58

Hon puttade ut mig ur rummet och jag skrattade. Jag satte mig i soffan i vardagsrummet och satte på teven.

Efter ett tag kom hon ner. Wow!

 

   

 

Hon hade på sig jeansshorts med skärp, ett rosa linne och en vit kofta.

- Juuuussstin!!!

Jag skakade på huvudet och kom tillbaka till "verkligheten".

- Ville du ha pannkakor eller?

- Ja! Sa jag och hoppade mot köket.

Cassie bara skrattade. Hon började med smeten och gjorde allt det där som jag inte fattade, medans jag dukade. När pannkakorna var klara ställde hon fram dem på en tallrik. Jag tog en direkt och när Cassie ätit halva sin hade jag ätit två.

- Justin! Ta det lugnt! Sa hon och skrattade.

Sedan lotsades jag vara hon. Fast jag överdrev. Till slut orkade jag inte äta sakta så jag fortsatte sleva i mig. När det bara var en kvar tog hon den före mig. Hon åt sakta och försökte göra det så "smärtsamt" som möjligt för mig. Efter en stund så klarade jag inte av mer.

- Ge mig!!! Sa jag och tog den från hennes tallrik.

- Hahahahah, Justin, ta det lugnt!!

- Bara för att du äter sakta!

Hon fnissade och började plocka undan. När båda var klara så satte vi oss i trädgården. Jag kunde knappt vänta tills hon får se min överraskning.

- Stå utanför huset klockan fem. Sa jag och hon nickade sakta.

- Okej, varför?

- Har du glömt? Överraskningen! Sa jag och log.

- Jaha! Juste.

Vi pratade länge om allt och inget. Efter en stund gick Justin ner till poolen.

- Kom. Sa han och jag gick dit och satte mig bredvid honom.

Plötsligt kände jag vatten över hela mig. Jag hörde Justin skratta så jag puttade i honom. Då var det min tur att skratta. Men jag slutade snabbt när han drog i mig. Jag skvätte vatten på honom och han skvätte tillbaka. Då simmade jag fram till honom och tog mina ben runt hans midja och tog mitt huvud närmre honom. När vi var ca. tre centimeter från varandra tryckte jag ner hans huvud under vattnet. Men han kom aldrig upp.

- Justin! Justin! Sa jag oroligt och då kom han upp så jag satt på hans axlar.

Jag skrek och sa att jag ville ner, men han brydde sig inte. Han sa att jag fick skylla mig själv.

Det slutade med att han ramlade och drog med mig. Jag simmade snabbt upp till ytan och började skratta. Justin kom upp och log stort.

- Jag älskar ditt skratt. Sa han.

- Och jag älskar dig.

Jag kysste honom och sedan simmade jag mot stegen. Jag gick upp och började frysa. Justin märkte det och kramade mig. Jag märkte att han också frös. Han bar in mig i huset och upp till hans rum. När båda bytt om och så knackade det på dörren. Vi gick ner tillsammans och öppnade. Där stod mamma. Hon såg argt på mig och tog tag i min arm.

- Aj mamma! Sa jag.

- Du ska aldrig göra så! Fattar du?! Skrek hon och drog med mig ut.

- Mamma, sluta! Jag ska stanna! Justin! Skrek jag och såg på honom.

Han kom efter och försökte prata med mamma.

- Du, unga man! Du ska aldrig ta min dotter ifrån mig! Skrek hon och jag började gråta.

Hon försökte få in mig i bilen men jag vägrade. Men tillslut fick hon in mig. Hon stängde min dörr och hoppade in fram.

- Du ser honom aldrig igen, fattar du? Sa hon och jag torkade mina tårar.

Hon började köra sakta och då tog jag mod i mig. Jag öppnade min dörr och hoppade ur. Jag ramlade såklart men jag reste mig upp fort. Justin sprang fram till mig och vi sprang tillbaka till hans hus. Vi gick in och låste.

- Shit! Kom. Sa han och drog med mig till köket.

Han tog fram is i en påse och ett papper. Han började torka av min panna och sedan la han dit isen. Det sved men det gick ganska snabbt över. Då började någon plötsligt rycka i dörren. Jag förstod direkt att det var mamma. Jag såg på Justin och han kramade mig.

- Hon kan inte tvinga dig till något du inte vill. Sa han och kramade mig.

Då kom någon in från baksidan och jag såg att det var mamma. Justin ställde sig framför mig och jag såg på mamma bakom hans axel.

- Cassie kom hit nu! Skrek hon och jag skakade på huvudet.

- NU! Skrek hon igen och puttade undan Justin så han ramlade på golvet, sedan drog hon mig i armen så jag skulle följa med.

- Justin! Skrek jag eftersom jag såg att han låg på golvet och blödde på huvudet.

- Släpp mig! Skrek jag och slog till mammas arm. 

Hon släppte och jag sprang fram till Justin och kramade honom.

- Jag lämnar dig inte.  Viskade jag.

Mamma kom fram till mig och slog mig i ryggen.

- DU KOMMER NU! Skrek hon och jag såg på henne.

- Nej, mamma, jag stannar med Justin! Sa jag.

Då kom pappa plötsligt in genom bakdörren och tog tag i mamma. Medans dem bråkade hjälpte jag Justin. När han hade fått is gick jag fram till mamma och pappa, eftersom dem hade börjat skrika.

- SLUTA! Skrek jag högt och började gråta.

- Snälla sluta. Ni kanske inte vet hur det känns men ni kan väl i alla fall tänka er hur det känns när ens föräldrar bråkar. Eller? Sa jag.

Dem vart tysta.

- Gå ut. Sa jag och dem såg på mig.

- UT! Sa jag högre och dem gick.

När dem hade gått kom Justin fram till mig och kramade mig. Jag började gråta mer och kramade honom hårdare. Utanför fönstret bakom Justin såg jag mammas bil åka.


----------------------------------------


Förlåt om mina delar är korta, men jag tror att det här var lång, eller?

 
 
Ingen bild

anonym

22 juni 2011 12:17

Jag tycker det fortfarande bara handlar om Cassie, och ofta henne mamma skulle slå henne så där och få Justin att ramla, det kallar jag ÖVERDRIVET!, jag vill verkligen inte såra dig.. Men tycker inte att den är så där jätte bra, förlåt mig! Inte meningen att såra dig.

Detta är inget hat mail, jag lovar! <3

 
Ingen bild

Sofia

22 juni 2011 13:26

I want more!!!!!!!!!!!!! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards