bieberstory

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Just me and my life Del 39 - I moving out...

Av Wilma - 14 maj 2011 14:47

-     Vafan! Blake! Hur fan kan du göra så!? Skriker jag och puttar Blake mot väggen.

-     Julia, det räcker. Sa Justin och drog bort mig.

-     Fan för dig! Skriker jag på Blake och springer ut.

 

 

  

Daniel!!!! 



 

När jag kommer ut mötts jag av massa papparazziz och fans. Jag stannar upp och känner hur dem börjar dra i mig och skriker hela tiden på mig. Jag känner mig svag och svimfärdig. Då känner jag någon som drar in mig i en bil. När jag tittar upp ser jag att det är Cody.

-     Cody?! Säger jag och kramar honom.

-     Så, du kommer ihåg mig nu? Skrattar han lite tyst.

-     JUSTIN?! Säger jag, springer ut och fram till Justin som står tårögd vid ingången av studion.

-     Justin, kom. Säger jag och försöker dra med honom till min bil, men han kämpar emot.

-     Justin, snälla, bara kom. Säger jag och sedan känner jag någon som puttar ner mig på marken.

Jag slår i huvudet i asfalten (?) och ser att en tjej ställer sig ovanför mig.

-     Du ska låta våran Jusitn vara! SKriker hon och slår mig i ansiktet

-     Sluta! Skriker Justin, drar upp mig och drar med mig till min bil.

Han sätter mig fram och han sätter sig i förarsätet och börjar köra. Jag är fortfarande skakis efter vad som hände och är lite yr, men jag mår bra. Justin tog min hand med blicken på vägen.

-     Är du okej? Sa han och såg på mig men snabbt tillbaka på vägen igen.

-     Ja, jag är okej. Svarade jag och sedan somnar jag.


När jag vaknade känner jag en hand på min. Jag öppnar sakta ögonen och ser att jag ligger på min soffa med Justin bredvid mig. Han ser att jag är vaken och ler lite.

-     Godmorgon, eller godkväll. Sa han och fnissade lite gulligt.

jag kramade honom hårt och han kramade mig tillbaka.

-     Jag har saknat dig. Viskade han och kysser vilt.


Ja, det ledde till lite saker jag inte säger, men ni förstår nog (xP).


Ett halvår senare


Nu har det gått ett halv år sedan vi .... ja, jag behöver nog inte säga det. Vi är gifta och har ett barn, Daniel. Han är ungefär 2 månader och vi har fullt upp. Jonah har flyttat till farmor och farfar, så jag och Justin har huset för oss själva.


Jag tog upp Daniel ur hans spjälsäng och bar ner honom till hallen. Jag la honom i hans vagn och drog på mig min tjocka jacka och mina skor. Jag drog också min halsduk runt halsen och satte min mössa på plats.

-     Justin! Kommer du?!  Ropade jag och han gick nerför trappan.

-     Japp. Sa han och drog på sig sina kläder.

Jag satte på Daniel hans mössa och lite sånt, sedan gick vi ut i vintervädret. Jusitn låste dörren och jag körde vagnen. Vi gick genom parken, längst gatorna och stannade vid Ryans hus. Han hade vilja se Daniel, Chaz också. Vi hade lovat att konna hit, och nu är vi här. Ryan öppnar efter några sekunder, kramar oss och sedan ser han på Daniel.

-     Åh, lilla Daniel. Sa han och Justin och jag fnissade lite.

-     ÄR DEM HÄR?! Ropade Chaz lite fööör högt och sprang ut i hallen när han plötsligt stannade.

-     ÅÅÅH! HEJ! Sa han och kastade sig på mig och Justin sedan såg han på Daniel.

-     Eh,  kan vi komma in kanske? Sa Justin och vi skrattade.

-     Nej, jag tyckte ni stod bra där. Sa Ryan och skrattade. Nejdå, kom in. Fortsatte han och vi gick in.

Jag tog av min jacka, mössa, halsduk och skor och bar sedan upp Daniel. Jag tog av han hans mössa och allt annat sedan gav jag honom till Ryan. Som efter ett tag gav Daniel till Chaz. Killarna - förutom Daniel - satte sig i soffan och jag satte mig på golvet med Daniel. Jag tog satte han i mitt knä och började gosa med honom. Killarna sa "aww" och jag fnissade. Jag sa att jag skulle ringa Jonah och gav Daniel till Justin. Jag gick upp på övervåningen och ringde.

-     JULIA! Sa Jonah i luren och jag fnissade.

-     Hej Jonah. Hur är det? Frågade jag.

-     Bra, med dig, Justin och Daniel då? Frågade han och jag hörde att han log.

-     Bara bra.

Vi pratade en stund sedan skulle han gå. Jag gick ner igen och hörde killarna prata så jag stannade och lyssnade.

-     Du måste säga det till henne. Sa Chaz.

-     Jag vet, men det passar inge bra in nu när Daniel finns. Sa Justin.

-     Vad ska du säga till mig? Sa jag och gick fram till dem och Justin såg skit nervös ut.

-     Ehm.... jo, jag ska flytta igen. Sa han tyst och jag såg på honom.

-     När?

-     Imorgon.

-     IMORGON!? FAN FÖR DIG JUSTIN! Skrek jag, tog Daniel, la honom i vagnen och packade ihop allt.

-     Julia, snälla. Sa Justin och kom snabbt fram till mig.

-     Ha ett bra liv. sa jag och gick ut med Daniel i vagnen.

Jag gick fort till vägen och hem.

-     JULIA! Ropade Justin efter mig och jag började springa.

Daniel började gråta.

-     Det blir bra. Sa jag lugnande.

När vi var hemma gick jag in och låste dörren snabbt. Jag tog upp Daniel, tog upp honom till hans rum och tog på honom hans pyjamas. Sedan la jag ner honom i spjälsängen, pussade honom på pannan och viskade:

-     Det blir bra.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Så, ni fick den delen nu... ;) Förlåt om jag hoppar mycket nu, men jag kommer avsluta den här tidigt, vid kanske 43-45...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards