bieberstory

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

Just me and my life Del 29 - It's you!?!?!

Av Wilma - 9 maj 2011 21:18

Då känner jag hur han slår mig i magen och jag faller ner på marken, rakt på en sten. Jag ser hur de andra två killarna håller Justin och Cody borta medans killen själv slår och sparkar mig. Jag skriket ibland och då slår han mig hårt i tinningen med knytnäven. Allt blir svart...



 


CODY


Jag ser killen slå Julia i tinningen (?) och hon svimmar. Jag rycker mig loss och sätter mig vid henne.

-     Julia! JULIA! VAKNA! Skriker och jag skakar om henne.

-     Haha, hon är död. Sa killen och skrattade.

Jag kollade puls. Den var låg, men den fanns där.


Julia


*Pip pip pip* någonting piper hela tiden. Jag öppnar ögonen och ser att jag är i ett litet rum. Vita väggar och massa apparater. Sjukhuset. Vad hände? Då ser jag två killar sitta på stolar och sover, eller en är vaken.

-     Du lever! Ropade han och kramar mig hårt.

-     Aj, vem är du? Säger jag och puttar bort honom.

Han har bruna ögon och brunt hår.

-     Det är jag! Justin! Din kille! Säger han och fäller en tår.

-     Du måste ha förväxlat mig med nån annan. Du och din kompis får gå nu.

-     Nej snälla Julia! Försök minnas! Sa killen och började gråta.

-     Tyvärr. Du och din komåis måste gå. Sa jag men han satt kvar.

-     Snälla, försök. Sa han och då vaknade den andra killen.


Efter några minuter lyckades jag få ut dem ur mitt rum.


Justin


Fan att hon inte kom ihåg mig! Kommer hon någonsin att minnas?


3 månades senare/Julias


Jag kom hem från sjukhuset en vecka efter. Alla mina fans var oroliga och jag skrev till dem på FB och sedan fortsatte allt som vanligt.


Jag har hittat en kille också, Blake. Vi har varit ihop i snart en månad. Killarna från sjukhuset har jag inte sett till, vilket är skönt.


-     Blake! Ge mig min mobil! Skrattade jag och räckte mig efter den.

-     En puss först. Sa han och jag pussade honom men han gav mig inte mobilen.

-     En till. Sa han och flinade. Jag pussade honom.

-     En till. Sa han igen.

-     Nej! Du sa en! Skrattade jag och han gav mig mobilen.

Jag har fått ett SMS, så jag öppnade det.


Tjena tjejen! Glöm inte studeon klockan 3! // Rihanna

 

-     Jag ska till studion nu, men vill du följa med?

-     Visst!


Vi drog på oss våra skor och gick ut efter att ha sagt hejdå till Jonah.


-     Hej Julia! Sa Rihanna och kramade mig.


Vi var påväg in i studion då jag hör nån ropa mitt namn. Jag kollar bak och ser den där killen med brunt hår. Han springer mot mig och jag suckar.


-     Snälla, lämna mig bara ifred! Sa jag och suckar.


Han kramar mig och jag försöker dra mig ur.

-     Släpp min flickvän! Säger Blake och puttar bort killen.

-     Din flickvän!? Säger killen förvånat.


Då börjar jag minnas. Allt försvinner. Hörseln, synen, känseln, all! Alla minnen med killem spelas upp i mitt huvud.

-     Justin? Sa jag och han såg på mig.

-     Kommer du ihåg mig? Sa han och såg på mig med ögon stora som golfbollar.


Då tittar jag på Blake. Vänta, vänta, vänta!


Jag känner igen honom! Jag kan inte tro det... Det är en av killarna som slog mig!

-     Vafan! Blake! Hur fan kan du göra så!? Skriker jag och puttar Blake mot väggen.

-     Julia, det räcker. Sa Justin och drog bort mig.

-     Fan för dig! Skriker jag på Blake och springer ut.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Förlåt om det var kort! Tack för alla kommentarer!

10 kommentarer för nästa! Klarar ni det ?? ;) Det tror jag!!! ahahaha ;)


 

 
 
Ingen bild

astrid

11 maj 2011 14:44

awsuuume :D

 
Ingen bild

Natta

11 maj 2011 17:01

snälla, skriv ett till! :)

 
Ingen bild

:)))))))

11 maj 2011 17:01

DU SKRIVER SKIIIIIT BRRA!!! :D

 
Ingen bild

Sandra

11 maj 2011 17:34

MEEER :D

 
Ingen bild

stinaaa

11 maj 2011 18:22

jag vill att du ska skriva mer

en fråga : var blake en av dom som slog henne eller jag fattar inte

ses imorgon <33 kram

 
Ingen bild

Lillan

11 maj 2011 19:54

skiiiit bra :):D

 
Ingen bild

Mini

11 maj 2011 21:23

Snälla snälla skriv meer! jag älskar denna blogg! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards