bieberstory

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Just me and my life Del 26 - Beach day!!!

Av Wilma - 6 maj 2011 21:26

När klockan är 12 blir jag riktigt orolig över Justin, vad gör han? Han svarar inte på mobilen. Jag bestämer mig för att sova.

 

Jag gör mig i ordning och sedan lägger jag mig i sängen pch somnar lika snabbt som jag vaknar.

 

Dörren där nere öppnas och jag smyger ner. Där står Justin och.................

 

 

   

 

....och kysser Selena!? Och jag ska säga att det inte var vanliga kyssar, utan det gick ganska vilt till. När Justin var påväg att dra upp hennes tröja blev jag riktigt arg på Justin.

Hur fan kan han?!


-     VAFAN JUSTIN! UTA UR MITT HUS!!! BÅDA TVÅ!!! Skrek jag och puttade ut båda två. Jag började gråta och gled nerför dörren.


Jonah var ju inte hemma så det var alldeles tyst i huset. Bara mina hyseriska snyftingar hördes. Jag slängde mig i soffan och då öppnades dörren. Justin kom in, och han vinglade väldigt mycket. Fan, han var full.


-     Julia, vad gör du? Sa han fummligt och vinglade fram till mig.

-     Varför vill du veta det? Sa jag stödigt.

-     Ja, du vet... vi är ju typ ihop så...

-     Typ!? Justin viär inte ihop! Inte längre. Sa jag och drog ut honom och såg Selena stå och flina längre bort.

-     Ta hand om din lagon fulla kille nu. Sa jag och puttade ut honom och smällde igen dörren.


Jag bestämde mig för att sova. Jag låste dörren och gick upp. Jag somnade inte på felra timmar den natten. Klockan 4 på morgonen somnade jag.


Jag vaknade klockan 3 nästa dag och satte mig upp i sängen. Jag sträckte på mig, tog på mig jeans, ett linne, en blus och sedan borstade jag håret.


Jag vill verkligen färga, eller göra om mitt hår. Jag bestämde mig för att färga det typ, mörkt brunt.


Några timmar senare var jag hemma från frissan. Jag skulle byta om för att gå till stranden med CHaz, Ryan och några mer från skolan.


Jag drog på mig en svart bikini, jeans shorts över och en nättröja (Vet inte hur jag ska förklara). Jag satte på mig en hatt och började packa min strandväska med handduk, mobil, pengar, solkräm och massa mer man behöver på stranden.


Ni undrar säkert om jag ens tänker på Justin, och ja, såklart jag gör, men jag fösöker gå vidare.


Jag drog på mig flipflops och skrev lapp om Jonah skulle komma hem. Då tutade en bil utanför. Jag sprang ut, låste och vidare till bilen. Ryan körde, Chaz satt bak och jag satte mig fram.

-    Snyggt! Färgat håret? Sa Ryan och flina.

-     Ja, syns det eller? Sa jag ironiskt och Chaz fnissade.


Vi hämtade dem andra och vi åkte till stranden.


Jag och tjejen som var med la våra handdukar i sanden och försökte bli bruna medans killarna passade boll i vattnet.


-     Så, hur går det med föhållande då? Sa Marisha.

-     Singel för tillfället. Sa jag.

-     För tillfället? Sa hon och skrattade till.

-     Haha, alltså jag är singel nu. Sa ´jag och vi bestämde oss för att bada lite.


VI stannade tills sent på kvällen. Det var nu riktigt mörk och vi satte och pratade. Då kom en kille mot oss. Man såg inte vem det var, eftersom det var så mörkt.


-     Ursäkta, var är Julia Mc'Cortney? Sa en välbekant röst.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu var del 26 ute också... 5 kommentarer för nästa, och bara så ni vet ( Kanske sa det i förra delen) jag ser IP adresserna!!!!



 
 
Ingen bild

Sandra

6 maj 2011 23:27

MER :D AS bra :D

 
Ingen bild

:) :D :)

7 maj 2011 10:35

Åhhhh, vad spännande snälla mer :D

 
Ingen bild

astrid

7 maj 2011 21:43

DEN E GRYM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards