bieberstory

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Just me and my life Del 11 - Perfect day EVER!

Av Wilma - 31 mars 2011 17:30

Jag la fram några smycken sedan gjorde jag mej i ordning. Sedan la jag mej i sängen. Jag somnade snabbt med Justin i tankarna.

 

 

På kvällen klockan 6 nästa dag gick jag upp på mitt rum och drog på mej min klänning. Jag sminkade mej med mascara, ljus ögonskugga, rouge och lite puder. Jag gjorde Hollywood lockar av mitt hår och tog min lugg, drog bak dem och satte ett hårspänne på (Ni vet sådär som Sophie har i mamma mia?). Sedan drog jag på mina klakskor och gick ner med min väska i handen. I den hade jag mobil, pengar och lite sånt. Klockan var kvart i 7. Så jag satte mej framför TVn en stund. Då fick jag ett SMS.


"Okej om jag kommer tidigare? ;) //JBästaBieber"


"Haha, Sure! Jag är klar! // JCoolasteMcCortney!!"


Han svarade med ett bra och då plingade det på dörren, precis efter det. jag öppnade.


- Värst vad det gick fort! Sa jag och tog min väska.


- Hahah, jag var utanför hela tiden. Sa han och blinkade.


- Hahah, allvar!? Varför knackade du inte? Du kunde ha väntat inne. Sa jag och vi gick ut till hans bil.


Han öppnade passagerardörren och bockade. Jag skrattde och hoppade in. Han stängde och sprang till andra sidan. Jag kollade hans outfit.Han hade jeans, en vit t-shirt och en svart kavaj. Hahah, så söt! Jag log och han började köra. Han stannade utanför standens dyraste reasturang. Justin öppnade dörren men jag klev inte ur.


- Ska du med eller? sa han och skrattade.


- Justin, jag kan inte äta där! Det är jätte dyrt. Sa jag.

- Jag betalar...

- Det gör det ännu värre. Sa jag snabbt efter.


- Gör bara som jag säger. Okej? Sa han och log.


Jag nickade försiktigt och vi gick in. En tjej visade oss vårat bord. Svag musik började spelas.

(Lyssna samtidigt)


Vi beställde mat och dricka. Det blev Cola och pasta till mej och Cola och Kyckling till Justin.

Jag började äta men Justin bara tittade på mej.


- Snälla, titta inte på mej när jag äter. Det är pinsamt. Sa jag.


- Haha, du är bara så söt när du äter. sa han.


Jag skrattade till och sedan åt båda. När vi ätit klart och satt och drack upp vår drick kom Justin fram till mej.


- Ska vi dansa? Log han.


- Visst. Sa jag och ställde mej upp och tog hans hand.


Vi gick till det lilla dansgolvet och började dansa. Jag hade häderna på hans hals och han hade sina på min midja. Vi rörde oss i takt och såg varandra i ögonen. jag lutade mitt huvud mot hans axel och slöt ögonen.


Efter ett tag gick vi ut ur reasturangen (?) och ner till stranden. Solen höll på att gå ner och jag ställde mej där vågorna slog upp. Det blåste lite lätt i mitt hår. Justin la aramarna runt mej och lutade sitt huvud mot min axel.


Det här är verkligen den perfekta dagen!


----------------------------------------------------------------------------------------------


Som ni ser har jag börjat namnge mina delar så den passar in liksom. `

 

Blir det nåt mellan Justin och Julia, eller ????? ;) kommentera

 
 
Ingen bild

stinaaa

1 april 2011 18:52

åå han är så sööt asså JBeeebs ;) lovee yaau<3 ses på onsdag

 
Karro :) (the owner of bbejber.blogg.se)

Karro :) (the owner of bbejber.blogg.se)[/url]

1 april 2011 21:30

KuL att u har en novellblogg, kanske man borde börja läsa?:P
Dock så tycker jag texten är irriterande att leta så vet inte riktigt, haha! :)

http://photobykarroblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards