bieberstory

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

You and me forever Kapitel 34

Av Wilma - 14 mars 2011 18:18

Jag gick ut till Justin igen och såg att han fortfarande pratade med the guys. Jag la mej bredvid honom igen.

 

 

 

  

Vi pratade i mer än en halv timme. Vi pratade om hur det var där hemma och så.

- Hörrni ungdomar! Vi ska äta nu. sa Kenny som nyss kom in i rummet.

- Kommer! sa Justin och jag i munnen på varandra.

- Måste dra! sa jag i telefonen.

- Okej, vi ses och ta det lugnt! sa Zack i telefonen.

- OfCourse! Ses killar. sa jag och la på när dem hade svarat hejdå.

 

Vi klev upp ur soffan och klev ur bussen. Vi möttes av blixtar av paparazziz och fans. Fansen skrek Justins namn och skrek att dem hatade mej. Justin tittade på mej med en medlidande blick.

- Justin, det är lugnt. sa jag och log.

 

Kenny och Elias kom och gick vid oss. Massa säkerhetsvakter kom också. Alla knuffade oss fram och tillbaka. Justin och jag klämdes i mitten. Jag började bli lite yr. Jag tog ett hårt tag och Justins hand och han tittade oroligt på mej. Han drog mej fram till honom och höll om mej medans vi gick. Jag kände mej mer och mer yr. Vi lyckades tillslut komma in i reasturangen och jag satte mej snabbt.

- Hur är det Abbey? sa Justin oroligt och gav mej en vatten.

- Bra. Tror jag... sa jag och log lite smått och drack lite av vattnet.

Justin nickade.

- Jag ska bara på toa. sa jag och Justin nickade.

Jag gick till toaletterna. jag skulle inte gå på toa. Jag ville bara vara lite själv. Jag såg mej själv i spegeln. Jag gick fram till vårt bord igen. Jag satt bredvid Justin och Elias. Kenny satt bredvid Justin och Pattie satt bredvid Kenny och Elias. Jag beställde en kycklingsallad. Samma med Pattie. Justin, Kenny och Elias åt såklart pasta och köttfärssås. hahah, jag och Pattie bara skrattade åt dem. Dem såg ut som grisar när dem åt. Vi gick sedan till bussen igen. Vi klämdes fram och jag blev yr... igen! Jag höll mej nära Justin. Sen kände jag hur han släppte min hand sakta, sen försvann alla ur mitt sikte. Jag såg mej omkring och såg bara fans som omringade mej.

 

Justins

 

Kenny puttade fram mej och jag kände hur jag sakta släppte Abbeys hand. Jag tittade bak och såg henne inte. Alla puttade in mej i bussen.

- Var är Abbey? sa jag när alla var inne.

- Hon var ju med dej. sa Elias och gick ut igen.

 

Abbeys

 

Alla skrek och puttade mej ner på marken. Jag fick en illning genom hela kroppen. Jag såg Elias komma ut och puttade bort alla. Han lyfte upp mej. Jag kunde knappt röra mej. Jag tryckte mej mot honom och han gick in i bussen.

- Abbey! hörde jag Justin säga.

Dem la mej på soffan och Justin tog min hand. Jag kände mej kallsvettig. Pattie gav mej vatten och satte sej bredvid mej på soffan.

- Hur är det gumman? sa hon och la handen på min panna.

- Bra, tror jag. viskade jag tyst.

Hon nickade och Justin satte sej på golvet. Jag tog hans hand och han log. Kenny satte sej vid förarsätet och började köra bussen. Elias  satte sej bredvid honom. Justin ringde Ryan och berättade lite vad som hände. Ryan verkade först lite orolig men sen blev han lugnare.

Jag somnade med Justin vid min sida den kvällen.

--------------------------------

 

Kanske lite tråkigt och kort, men har verkligen ingen lust att skriva och har INGA idéer. GE TIPS!! MouchLoveToAllBelieber!!

 
 
Jackie

Jackie

14 mars 2011 19:09

skulle vara spännande ifall dom började bråka någon gång... alla bråkar ju någongång liksom! :) ps. du äääger! BLI FÖRFATTARE!!

http://jbelieber.bloggplatsen.se

Wilma

15 mars 2011 15:20

Menar du att Justin och Abbey ska bråka? Tänkte på det faktiskt. PS Tack! Jag har tänkt bli författare. ;) Haha

 
Sofia

Sofia

12 juni 2011 19:40

Tråkigt,skämtar du????????? Du äger!!!!!!!!!!!!! Som sagt bli författare!!!!!!!!!! <3 Kramis

http://sofiasorlin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards