bieberstory

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

You and me forever Kapitel 18

Av Wilma - 24 februari 2011 01:15

- Hur gick det? sa han och hjälpte mej upp på benen.

- Bra. Tappade luften bara. Var är Ysta? sa jag och kollade runt. Hon var borta.

 

 

     

- Får jag låna Dino? frågade jag Zack.

- Visst. sa han och satt av.

 

Jag hoppade upp och började galoppera iväg.

 

- Abbey! ropade dem efter mej.

 

Jag tittade runt och ser en häst galoppera i skogen. Jag galopperar efter och då saktar Ysta av. Jag tar tag i hennes tyglar och rider tillbaka. Alla killar står oroliga med hästarna.

 

- Abbey, rid inte bara iväg sådär! sa Ryan och kramade mej när jag hoppat av Dino.

- Nej, förlåt. Men jag var tvingen att hitta Ysta. sa jag och klappade Ysta på halsen.

- Nu rider vi tillbaka. sa Eddie och alla instämde.

 

Vi red tillbaka och allt gick bra. Vi sadlade av och åkte hem. Alla åkte hem till sej och jag tog en dusch. När jag var klar satte jag upp håret i en handduk och tog en runt min kropp. Klockan var 7 så jag hade lite kvar på kvällen. jag gick ut till mitt rum och tog på mej min rosa mysdress.

 

Jag tog Mean girls och satte i den i min DVD spelare. Jag la mej på sängen och kollade. På ungefär hälften av filmen får jag ett SMS.

"Saknar dej baby! Kommer till dej om några dar. Och sen åker jag tillbaka till Atlanta efter ditt sommarlov. Puss din Justin"

 

Awww.... Jag SMSade typ att jag saknar honom och lite så och skickade iväg det. Jag fortsatte kolla på filmen. När det var slut var klockan mycket. Jag borstade tänderna och flätade mitt hår och la en på varje axel. Jag tog på mej mina mjukisshorts och det där linnet. Jag tog bort sminket och la mej på sängen och somnade.

 

I drömmen!

 

Jag ser Justin springa bort från mej. Jag ropar att han ska komma tillbaka men han lyssnar inte. Jag börjar gråta och faller ihop på marken.

- Hur fan kan du? sa Zack och gick efter Justin.

 

Alla andra gick efter och struntade i mej. Jag kände mej som ett miffo. Ja satt där resten av kvällen. In på natten och vidare till morgonen. Jag känner ett hugg i ryggen och...

 

Jag sätter mej hastigt upp. Jag är svettig och blöt på kinderna av tårar. Jag är andfådd och skakig. Jag tar upp min mobil och kollar klockan. 4 på morgonen. Jag försöker somna om men det går inte. Jag testar alla sätt men det går inte. Jag går ut på min balkong. Det börjar bli ljust. Solen går upp i horisonten. Några få bilar åker på vägarna och fiskmåsarna gör sitt härliga ljud. Jag går  in och försöker somna. Men det går inte. Jag går ner och tar en macka. Jag är trött, men jag somnar ändå inte. Det går inte. Jag bestämer mej för att sätta mej vid datorn. Jag loggar in på Facebook. "Hade en dålig dröm och kan inte sova. Nån jag kan SMSa med?"

 

jag väntade på att någon skulle komentera. En komentar.

"Hey babe. SMSa med mej. Det kan du alltid göra!" det var Justin.

 

Jag tog upp mobilen och SMSade honom.

" Sorry babe. Jag kan inte sova." skrev jag och fick snabbt tillbaka.

"Vad drömmde du? Puss"

"Att du sprang ifrån mej och samma sak med dem andra"

"det skulle jag aldrig göra. Jag älskar dej. Det vet du!"

"Ja, men jag kan inte somna."

"Var vaken då ;)"

"Men då är jag ju trött imorrn."

"ja? Då får du vara det då!"

"Du är knäpp. Aja, sa försöka sova igen. Godnatt gubben"

"haha, du menar godmorgon. Men iallafall sov gott sweetheart!"

 

Jag log och la mej på sängen. Jag somnade faktiskt fort med ett léende på läpparna.

------------------------------

 

Sista för ikväll. ELler ska jag säga inatt? hahah. Komentera!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards