bieberstory

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

You and me forever Kapitel 16

Av Wilma - 23 februari 2011 09:26

- Hej det är justin. svarade jag.

- Hur fan kan du Justin! sa en röst jag kände igen. Fan!

 

 

  

 

(LYSSNA SAMTIDIGT)

 

 

- Du lämnar mej en dag och samma dag kysser du en annan tjej! Du är ett jävla svin Justin. Vet du det!?  skrek Abbey.

- Abbey, snälla...

- Nej Justin! Vi försökte, och jag hade rätt. Det funkar inte. Det kommer aldrig göra det heller!

- Nej Abbey.

- Jo Justin. Det är slut.

- Snälla, låt  mej förklara!

- Nej Justin. Du kysser en tjej i flera sekunder! Vad ska du förklara med det!? sa hon och la på.

 

- Fan! skrek jag för mej själv.

 

jag gick in i bussen och gick till mamma.

 

- Mamma, jag måste tillbaka.

- Nej, det går inte Justin.

- Jo! Jag måste.

- Varför ?

- Snälla mamma. Det går fort! Jag måste ha två dar.

- Okej, men prata med Usher.


Jag nickade och letade efter Usher. Han  satt i soffan.


- Yo, Usher.

- Wazzup man? sa han och log.

- Kan vi åka till Canada i två dar? Måste reda ut lite grejer.

- Okej, men låt det gå fort.

- Ja, det kanske går på en dag.


Jag gick till min säng och slängde mej på den. Vi åkte till flygplatsen och alla stannade där förutom jag, jag tog första plan till Canada. Klockan var väldigt mycket men jag brydde mej inte. Det tog ganska lång tid men nu var vi framme. Jag klev av planet och tog en taxi till Abbey. Det var mörkt i Canada.

 

Jag betalade chauffören  och gick mot Abbeys hus.

 

Abbeys :

 

Alla hade tittat på TV jätte länge. På nyheterna kom en bild upp när Justin kysste den där jävla tjejen. Jag ringde och ja.

 

Vi kollade nu på 2 ½ men. Plötsligt knackade det på dörren. Eftersom jag grät och hade mascara i hela ansiktet fick Jason öppna.

 

- Och vafan gör du här? var det första Jason sa.

- Snälla låt mej prata med henne. sa Justin.

 

Ofcourse! Han kommer ju jämt. Jag suckade och gick dit.

 

- Justin gå! Vad har du här att göra? sa jag irriterat.

- Snälla Abbey. Det bara hände. Den betydde ingenting! Det är dej jag älskar! Det är dej jag vill ha! sa Justin med tårar i ögonen.

- Då borde du inte kyssa andra. Men, tack för att du kom. sa jag och smällde igen dörren.

 

Han började knacka igen. Jag låste dörren och gick och satte mej i soffan. Han fortsatte knacka. Då fick jag nog. Jag reste mej hastigt upp och öppnade dörren.

 

- Asså gå Justin! skrek jag åt honom.

- Inte förens det är vi igen. sa han och tog min hand. Jag släppte fort.

- Nej Justin.

- Snälla, kom. Vi måste reda ut det här nån gång. Jag suckade.

- VIsst. sa jag och tog på mej mina skor och en skinnjacka.

 

VI gick till parken. Samma som jag och Justin varit i tidigare.

 

- Det är dej jag vill ha. sa Justin.

- Ja, du har sagt det.


- "you're my special little lady, the one that makes me crazy. The one i can't live without that'syou that's you" sjöng han.

- Justin. Det där funkar inte. Du kan inte bara sjunga. Det går inte.

- Snälla Abbey. Första gången jag såg dej ville jag bara kyssa dej. Men då hade du Chaz. När ni gjorde slut tog jag chansen. Det är dej jag vill ha! Inte Philippa. Visst, hon är en härlig tjej, men jag vill ha dej! Jag och Philippa är bara vänner. Jag lovar!

- Justin. Jag vet inte.

- Snälla. Jag åker tillbaka imorrn.

- Okej, vi gör såhär. Jag ger alltid mina killar tre chanser. Du har två chanser kvar. Sabbar du dem är det över föralltid. Okej?

- tack Abbey! jag älskar dej! sa han och kysste mej.

----------------------------------------


Så! Mer kommer idag!KOEMNETERA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards