bieberstory

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

You and me forever Kapitel 13

Av Wilma - 22 februari 2011 16:47

Vi gick nerför trappan och hon började ta fram saker. Hon hällde upp chips i en skål, godis i en och dricka i glas. Jag kramade henne bakifrån och la huvudet på hennes axel.

 

- Vet du att du är vacker? sa jag tyst.

 

 

 

Ebbeys :

 

- Vet du att du är vacker? sa Justin tyst.

 

Va? Nej! Fan, han gillar mej! Men jag gillar ju honom också.

 

- Ehm... Tack, antar jag. sa jag och log för mej själv.

 

Han pussade mej på kinden. Jag vände mej mot honom. Vi såg in i varandras ögon. Hans ansikte närmade sej mitt. Plötsligt känner jag hans läppar mot mina. Jag tar ett löst grepp om hans nacke. Tänk om det blir vi? Det skulle aldrig gå. Han åker ju runt hela tiden. han skulle aldrig ha tid för mej.

 

- Vill du bli min Shawty? viskade Justin.

- Jag vet inte. Det kommer aldrig gå. Du kommer inte ha tid för mej. viskade jag tillbaka. Han la sina armar runt min midja.

- Det kommer jag visst. Snälla? sa han.

- VI försöker. sa jag och log för mej själv.

 

Han kysste mej igen. Vi tog upp godiset och allt det där. Men det var lite svårt eftersom min arm var bruten. När vi kom in tittade båda på oss.

 

- Nu kommer ni! sa Ryan och tog chipsen ur min hand.

- Hhaha, ja. sa jag och ställde ner drickan jag hade med mej.

 

Vi satte på en skräckfilm. Jag la mej ner i sängen och Justin la sej bredvid mej. Ryan och Eddie satt på golvet. Den var inte så läskig. Men jag tror Justin tyckte det. Haha. Han tog min hand och kramade den hårt. Jag fnissade för mej själv. Jag kollade på TVn. Det var nån som skar sej i handen.

 

Typiskt mej. Om jag ser nån göra sej illa får jag ont själv. Jag stönar lite lågt för mej själv.

 

- Vad är det? viskade Justin.

- om jag ser nån som gör illa sej så får jag ont själv. sa jag.

- Okej. Stackars dej. sa Justin och lutade sitt huvud mot min axel.

 

När filmen var slut var klockan 10. Jag bestämde mej för att ta en joggingtur.

 

- Nån som följer med på en liten joggintur? frågade jag och satte på mej mina converse.

- Nu!? Är du helt knäpp eller? sa Justin.

- haha, nej. Jag gör det jämt. sa jga och tog på min skinnjacka.

- Visst, jag följer med. sa Justin och tog på sej sina skor och jacka.

 

Ryan och Eddie stannade hemma. Justin och jag gick ut mot parken. Det var mörkt och blåste lite. Några gatulampor var på, men några var sönder. I parken var det tomt. Jag och Justin satte oss på varsin gunga.

 

- Berätta nåt om dej själv. sa Justin.

- Ehm... okej. Jag heter Abbey Ella Isabella Brown. Jag är 16 år och bor här i Canada. Jag bor här med min pappa. Fast han är mest på affärsresor. sa jag och tittade på Justin. Du då? fortsatte jag.

 

- Jag heter Justin Drew Bieber Mallette och är 16 år. Jag är en berömd sångare och ska snart släppa en film. Never say Never. Jag bor i Atlanta med min mamma. min pappa bor i Canada. OMG! sa Justin.

- Vaddå?

- Min pappa bor i Canada! Han är ju här! sa Justin glatt. Vi kan åka förbi honom imorrn! fortsatte han.

- Ja! Vad kul! sa jag och reste mej upp. Vi går hem nu. fortsatte jag och räckte ut min hand till honom.

 

Han tog den och vi gick tillsammans hemåt.

----------------------------------

 

Jahadu! KOMENTERA!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards