bieberstory

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

You and me forever Kapitel 10

Av Wilma - 21 februari 2011 22:39

Jag la ner blocket och spännde fast mej. Jag fick lock för öronen. Plötsligt landade vi på marken med en duns.

 

 

  

jag tog mitt handbagage och klev av. Jag tog min resväska och tog en taxi hem. När vi var framme gick jag in genom dörren.

 

- Pappa! Jag är hemma! ropade jag.

 

Inget svar. Han jobbade kanske. Jag gick upp på mitt rum och packade upp min resväska. Plötsligt ringde min mobil. Jag tog upp den och svarade.

 

- Hallå? svarade jag.

- Abbey, hej! Hur gick resan? sa Justin glatt.

- Det gick bra! Sitter själv nu här hemma. Ganska tråkigt.

 

- Okej, jag ville bara säga att dem andra kommer till Canada idag, de orkade inte vara kvar i Atlanta. Och jag följer med dem!

- Vad kul! När kommer ni?

- Vi ska på planet nu.

- Då hämtar jag er sen då!!! Ses! sa jag och la på.

 

jaha, då var det bara att hoppa in i min bil. jag tog min väska med mobil, nycklar och lite så sen gick jag ut till bilen. Eller, först låste jas såklart huset. Jag satte mej vid ratten och körde först mot stranden för att ta en paus.

 

Jag klev ur bilen och satte mej i sanden. Klockan var väldigt mycket nu så solen hade redan gått ner. Det ända som hördes var vågornas brus. Jag satt så ett tag, i typ en timme. Sen bestämde jag mej för att åka till flygplatsen. Jag reste mej upp och borstade av sanden från mina ben. Jag satte mej i bilen och åkte iväg.

 

När jag kom dit satte jag mej på en bänk inne i flygplatsen. Då hörs skrik. Jag tittar upp och ser en flock med tjejer. Längst fram ser jag Justin och resten och en till jag inte vill se. Chaz. Jag ställer mej upp och vinkar mot Justin. Zack hade sin bil här också så några åkte i den. I min bil åkte Ryan, Justin, Eddie och jag. I Zacks bil åkte resten. Jag körde mot mej och vi pratade om lite allt möjligt. Det var riktigt mörkt ute och väldigt lugnt. Vi kör förbi en fest och då springer en dåre ut i vägen. Jag tvärbromsar.

 

- VAFAN! säger jag och kliver ur bilen.

 

Jag går fram till killen och känner igen honom.

 

- Vänta, Linus? sa jag.

 

Linus var en kille i skolan. Han var ett år yngre än mej.

 

- Vafan håller du på med!? skriker jag på honom.

 

Han vinglar fram till mej. han tar min hand och närmar sej mej. Jag puttar bort honom och hoppar in i bilen igen. Han flyttar på sej och jag kör iväg.

 

- Vem var det ? sa Justin.

- Linus, en kille i skolan, ett år yngre än mej.

- Okej.

 

När vi var hemma hos mej gick vi in med alla väskor. Ryan, Justin och Eddie skulle sova hemma hos mej. resten hos Zack.

-----------------------------------

 

Så, det var sista för ikväll. Klockan är ju 23 så ja, GODNATT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 augusti 2011 15:15

Okej, nu har jag en ny blogg och en tjej håller på med designen nu!!! Jag vet inte om jag ska fortsätta på den jag nyss börjat på eller om jag ska börja på en ny... Det blir lite konstigt om jag bara fortsätter på kapitel 12 på den nya bloggen. Så ja...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:28

Jag kan inte beskriva min sorg med ord. Jag känner liksom att jag inte kan trösta Max på samma sätt som mamma skulle. Som om jag inte räcker till. Som om jag inte hjälper till och stötar till Max till 100%. Han sitter mest på sitt rum nu för tiden. H...

Av Wilma - 21 augusti 2011 12:26

Okej, nu har jag fått hjälp av en tjej som ska göra designen (hoppas jag). Och jag tror jag ska byta till blogg.se   Kommer länka bloggen i ett inlägg då  iaf! Tror jag skriver ett kapitel nu!! ...

Av Wilma - 19 augusti 2011 22:51

Okej, jag sa att jag skulle skriva en till. Men när jag la ut inlägget så fick jag direkt synbortfall och ont i huvudet, migrän. Så jag kunde inte skriva. Det gick över nu, men då fick jag besök istället! VI får se när jag skriver. Tack för alla komm...

Av Wilma - 19 augusti 2011 10:11


Jag vaknade nästa morgon av att det knackade på min dörr. - Kom in! Skrek jag hest och fnissade sedan åt min röst. - Haha, är du vaken? Skrattade Max  när han kom in. - Nej. Sa jag och satte mig upp. - Aja, jag och Isabelle går ut ett tag. Lo...

Omröstning!

Hur ofta läser du min blogg? :)
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 En gång varje vecka
 Några gånger i veckan
 En gång varje dag
 Några gånger per dag
 En gång i timmen
 Flera gånger i timmen

Presentation


Hej hej!
På den här bloggen skriver jag noveller om Justin Bieber. Jag har precis börjat på en ny novell som heter My Love Story.

Läs och kommentera! ;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

45 besvarade frågor

Arkiv

Länk!


Ovido - Quiz & Flashcards